Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2016 рік 22 березня в м. Сєвєродонецьк відбувся обласний науково-методичний семінар «Алгоритм виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду» для методистів Луганського ОІППО та методистів міських (районних) методичних кабінетів (центрів) Луганської області.

 

Роботу науково-методичного семінару очолили Жерліцин С. О., проректор з науково-педагогічної роботи ЛОІППО, Бондар Л. О., методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО, Мартинова В. П., методист кафедри управління освітою ЛОІППО.

У роботі семінару взяли участь методисти Луганського ОІППО, завідувачі та методисти міських (районних) методичних кабінетів (центрів) Луганської області, а саме: Стрельцова Наталія Михайлівна (м. Лисичанськ), Сич Марина Анатоліївна (м. Рубіжне), Осколкова Тетяна Миколаївна, Чіхладзе Любов Михайлівна, Черняк Інна Вікторівна (м. Сєвєродонецьк), Овчаренко Наталія Миколаївна (м. Попасна), Вороніна Людмила Вікторівна, Коновалова Наталія Борисівна (м. Старобільськ), Пронько Тетяна Анатоліївна (м. Сватове), Лантрат Любов Миколаївна (смт Троїцьке), Святополк Лариса Василівна (смт Мілове), Проценко Тетяна Олексіївна (смт Новоайдар), Булда Тетяна Анатоліївна (смт Станиця Луганська), Юрченко Тетяна Анатоліївна (смт Біловодськ).

На етапі реформування національної освітньої системи України виявлення, вивчення, узагальнення та розповсюдження перспективного педагогічного досвіду є одним з центральних місць у роботі загальноосвітньої школи.

У сучасній освіті змінюються технології: запроваджуються активні методи навчання, проектно-дослідні методи роботи, відбувається введення здоров′язбережувальних програм, активізується робота з обдарованими дітьми, запроваджується профільне навчання тощо. Основу й зміст таких процесів становить інноваційна діяльність, сутність якої полягає в оновленні педагогічного процесу, внесенні новоутворень у традиційну систему, що передбачає найвищий ступінь педагогічної творчості.

Цікаві творчі знахідки вчителів є в будь-якому педагогічному колективі. Тому робота щодо впровадження передового досвіду може зосереджуватись у дитячій дошкільній установі, загальноосвітньому та професійно-технічному навчальному закладі, коледжі, інституті післядипломної педагогічної освіти. Завдання адміністрації цих освітніх закладів полягає в підтримці творчого пошуку педагогів.

Учасники семінару розглянули питання про загальні положення щодо виявлення, вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду в закладах освіти, визначили питання про сутнісні характеристики передового педагогічного досвіду, ознайомилися з критеріями оцінювання ППД та технологією методичної роботи щодо вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду.