У рамках проекту Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» на тему «Розвиток життєдіяльності громадсько активних шкіл: створення безпечного та інклюзивного навчального середовища для внутрішньо переміщених осіб та їх сімей» у м. Старобільськ та м. Сєвєродонецьк 23 та 24 березня 2016 року було проведено робочі засідання. Творчі групи разом з координаторами обговорили перші результати впровадження методу, переглянули робочий відеоматеріал та підготували план подальшої роботи.

На цьому етапі впроваджується методика використання ляльок-персон з метою подолання упередженості та розвитку розмаїття інклюзії. Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження й дискримінаційну поведінку.

Ляльки допомагають долати інклюзію, підтримують тих, хто потерпає від неї, та дають змогу кожній дитини відчути себе частиною колективу. Заняття з ляльками підвищують рівень участі дітей, розвивають навички активного слухання в педагогів, спонукають їх приймати відповіді кожної дитини й надавати позитивний зворотний зв'язок.