Професор кафедри управління освітою Микола Журба 19-21 жовтня 2017 року в м. Анкара (Туреччина) взяв участь у роботі міжнародного форуму з питань управління освітою «EYFOR-8» (Eğitim Yönetimi Forumu). Учасниками форуму стали науковці та дослідники з різних країн світу, які мали можливість репрезентувати свої доробки та поділитися власним досвідом. Безперечно, одним з головних критеріїв побудови ефективної системи освіти є її відповідність сучасним запитам суспільства, а також можливості швидкої адаптації до мінливого зовнішнього середовища. Саме тому розробка різних методів, підходів адміністрування сфери освіти стала актуальною проблемою наукових пошуків учасників заходу. У рамках форуму відбулись пленарне засідання та робота 122 секцій (паралелей). За результатами роботи був виданий збірник наукових праць.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 20 жовтня 2017 року в рамках проекту професійного розвитку «Сучасні освітні технології в дошкільному навчальному закладі» відбувся обласний науково-практичний семінар «Формування фахових компетенцій вихователів щодо впровадження інтерактивних технологій у ДНЗ» для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів.

Робота була направлена на формування в педагогів дошкільних установ мотивації до саморозвитку та самоосвіти, сприяння розвитку креативності та ініціативності в педагогічній діяльності відповідно до сучасних вимог.

20 жовтня 2017 року в м. Чернівцях стартувала V Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті», яка була організована за спільної участі науково-педагогічних працівників Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Сєвєродонецьк).

Для роботи в конференції від Луганської області прибула делегація науково-педагогічних та педагогічних працівників у складі Ольги Касьянової, проректора з наукової роботи Луганського ОІППО, кандидата педагогічних наук, доцента; Валентини Мартинової, методиста кафедри управління освітою Луганського ОІППО; Тетяни Домащенко, завідувача комунального закладу «Методичний кабінет працівників освіти Станично-Луганського району»; Олександри Гайдидей, завідувача КУ «Сватівський районний методичний кабінет», та Наталії Литвинчук, учителя початкових класів Сватівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6.

18 жовтня 2017 року в Міністерстві освіти і науки України в рамках проекту «Національна «гаряча лінія» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) відбувся Всеукраїнський навчально-методичний семінар для фахівців обласних інститутів післядипломної освіти «Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення».

У семінарі взяли участь співробітники Міністерства освіти і науки України та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіту», представники державних та неурядових громадських організацій (Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України, Національна поліція України, ЮНІСЕФ, ГО «Ла Страда-Україна»), завідувачі обласних центрів практичної психології та соціальної роботи. Луганську область на заході представляла завідувач обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Віта Байдик, канд. псих. наук, ст. викладач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.

У рамках реалізації дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти відбулась науково-методична консультація вчителів пілотних класів Сєвєродонецького навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області з координатором експерименту Наталією Стрельцовою, методистом ЛОІППО, та тренером-наставником, доцентом Наталією Ларіоновою.

У ході зустрічі вчителі початкових класів Ірина Пʼятковська та Інна Кулачко продемонстрували інтерактивні методи формування емоційного інтелекту учнів; запровадження інтегрованого навчання; використання формувального оцінювання.