Відновна культура, миробудування та ненасильницька комунікація – сучасні тренди  для впровадження в освітній і громадський простір. Цим питанням було присвячено Всеукраїнську практичну конференцію «На шляху до розбудови миру: сучасні практики та перспективи розвитку медіації». Захід  провела ГО «Ла Страда – Україна» 03–04 листопада у співпраці з Міністерством освіти і науки України  за участю Урядової уповноваженої з гендерної політики Катерини Левченко.

01 листопада 2021 року відбувся онлайн-семінар «Моніторинг управлінської діяльності керівників закладів  загальної середньої освіти».

У заході взяли участь 26 представників адміністрацій ЗЗСО Білокуракинської селищної ради.

 

Запрошуємо до співпраці науковців, методистів, директорів ЗДО, ЗЗСО та ЗП(ПТ)О, учителів і вихователів, психологів і соціальних працівників, а також усіх, хто має бажання змінювати освіту на краще.

Якщо ви відчуваєте, що ваші напрацювання, форми й методи роботи, дослідження та проєкти становитимуть інтерес для всієї педагогічної спільноти України, пропонуємо долучитися до плеяди авторів журналу «Освіта на Луганщині».

До друку приймаються неопубліковані раніше матеріали, які відповідають тематиці науково-методичного журналу з педагогічних наук і висвітлюють такі питання: теорії педагогіки й психології; історії педагогіки, психології, освіти; методики й технології навчання й виховання; реформування освіти; якості та моніторингу освіти; інноваційного досвіду закладів освіти; інклюзивної освіти; діяльності експериментальних закладів освіти тощо.

З 27 по 29 жовтня 2021 року відбувся семінар-тренінг «Кібербезпека дітей в інтернет-просторі»

 

 

 

 

Запрошуємо вас узяти участь у роботі обласної науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: наступність інклюзивної культури та практики», що проводитиметься онлайн 18 листопада 2021 року Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 111.

Мета конференції: обмін знаннями та досвідом; наукова педагогічна дискусія щодо пошуку рішень з актуальних проблем розвитку інклюзивної освіти, технологій удосконалення освітнього процесу та налагодження ефективної співпраці в забезпеченні психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами; пошук нових практичних рішень щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладі освіти; підвищення професійної компетентності  педагогів, що працюють в інклюзивному просторі.