27 вересня 2019 року в приміщенні Київського палацу дітей та юнацтва відбулись урочисті заходи з нагоди Всеукраїнського дня дошкілля за участі Міністра освіти і науки України Ганни Новосад, яка у своїй промові наголосила, що дошкільна освіта має стати одним з пріоритетів уряду та Верховної Ради України.

Луганську область представляли методист Луганського ОІППО Наталія Чумак і педагоги дошкільної освіти регіону.

Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 27 вересня 2019 року відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Особливості викладання предмета «Основи здоров’я» у 2019/2020 навчальному році» для методистів міських (районних) методичних кабінетів (центрів), відділів освіти об’єднаних територіальних громад, керівників методичних об’єднань учителів, які викладають предмет «Основи здоров’я».

25–26 вересня 2019 року в місті Харкові відбувся перший Східний форум з питань інклюзії для посилення соціальної єдності, культури миру та справедливості. Захід організований у межах Програми розвитку ООН з відновлення і розбудови миру.

Співорганізаторами форуму виступили:

•Харківська міська рада;

•Департаменти соціального захисту населення Донецької та Луганської ОДА;

•Державна реабілітаційна установа «Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю «Донбас»;

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 26 вересня 2019 року відбувся обласний науково-методичний семінар «Підсумки ЗНО – 2019» для відповідальних за організацію зовнішнього незалежного оцінювання в округах Луганської області.

Мета заходу: створення інформаційних умов для формування цілісних уявлень про стан функціонування системи загальної середньої освіти на обласному та місцевому рівнях, якісні й кількісні зміни, які відбуваються в ній.

25 вересня 2019 року в місті Львові професор кафедри управління освітою Луганського ОІППО Микола Журба репрезентував авторський курс «Фронезис сучасної освіти» для керівників закладів освіти.

Учасники заходу розглянули Концепцію Нової української школи через призму філософської рефлексії. Курс спрямований на формування раціонального й усвідомленого підходу до життя, що дозволяє зберегти втрачений баланс між прагненням до успіху та відчуттям обов’язку між не завжди обґрунтованими правилами та здоровим глуздом.