28 листопада 2017 року в Міністерстві освіти і науки України спільно з Громадською організацією «Ла Страда-Україна» відбувся Всеукраїнський семінар для фахівців Департаментів (управлінь) освіти, обласних інститутів післядипломної освіти та директорів закладів освіти інтернатного типу за результатами дослідження «Вивчення обізнаності дітей, які перебувають у навчальних закладах інтернатного типу щодо діяльності Національної дитячої «гарячої лінії» та їх доступу до її послуг, з окремою увагою до гендерно зумовленого насильства».

У семінарі взяли участь співробітники Міністерства освіти і науки України та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіту», Міністерства соціальної політики України, Офіса Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Офіса Уповноваженого Президента України з прав дитини, представники Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України, Харківський інститут соціальних досліджень, фахівці ГО «Ла Страда – Україна», тренери Національної тренерської мережі ГО «Ла Страда - Україна», фахівці Департаментів (управлінь) освіти, обласних інститутів післядипломної освіти та директори закладів освіти інтернатного типу.

Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти на заході представляла методист кафедри педагогіки та психології Наталія Столбун.

У ході роботи учасники ознайомились з результатами дослідження за темою «Вивчення обізнаності дітей, які перебувають у навчальних закладах інтернатного типу щодо діяльності Національної дитячої «гарячої лінії» та їх доступу до її послуг, з окремою увагою до гендерно зумовленого насильства», зосередили увагу на питаннях захисту прав дітей, упровадження сімейних форм виховання як альтернативи інституційному догляду дітей, розглянули актуальні питання соціально-педагогічної підтримки вихованців закладів освіти інтернатного типу.

Фахівці ГО «Ла Страда - Україна» репрезентували досвід роботи Національної дитячої «Гарячої лінії» з консультування вихованців закладів освіти інтернатного типу, ознайомили учасників Усеукраїнського семінару з новими інформаційно-методичними матеріалами.

У ході дискусії з обміну досвідом пріоритетним стало питання вдосконалення роботи з сімʼями, які опинились у складних життєвих обставинах, професійного підходу до планування профілактики соціального сирітства в цьому напрямку.