Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 27 лютого 2018 року відбувся обласний науково-практичний семінар для соціальних педагогів закладів освіти Луганської області «Комплексна робота соціального педагога з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування: методичний аспект».
Відкрила семінар завідувач обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти, кандидат психологічних наук Луганського ОІППО Віта Байдик, яка привітала учасників семінару, наголосила важливість зазначеної теми.
Завідувач кафедри педагогіки та психології, кандидат психологічних наук Луганського ОІППО Оксана Пагава розкрила основні витоки батьківсько-дитячих стосунків: причини та наслідки.
У ході роботи методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Наталія Столбун ознайомила учасників семінару з основами державної політики з питань соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, розкрила основні форми державного сімейного влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, і засади ефективної комплексної роботи соціального педагога з дітьми зазначеної категорії, що перебувають під опікою, в прийомних сім`ях та дитячих будинках сімейного типу.
Також учасники семінару ознайомились із запровадженими новими формами соціальної допомоги дітям – наставництво та патронаж, правовим аспектом у роботі соціального педагога з сім`ями опікунів, прийомними сім`ями та дитячими будинками сімейного типу.
У рамках обміну досвідом Ольга Волковська, практичний психолог ЗЗО№4, керівник міського методичного об`єднання психологів м. Сєвєродонецька, репрезентувала досвід роботи з впровадження виховної програми з протидії торгівлі людьми «Особистісні цінності. Безпека життя. Громадська позиція».
Практичний психолог комунального закладу «Лисичанський центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Ірина Іваненко ознайомила учасників семінару з роботою Центру, статусом дітей, що перебувають у Центрі, основними напрямками роботи фахівців.
За підсумками роботи семінару були запропоновані шляхи впровадження в практику діяльності соціальних педагогів закладів освіти основ комплексної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, визначені основні нормативно-правові акти для використання в роботі, спланована подальша взаємодія фахівців психологічної служби на всіх рівнях.