29 жовтня 2015 року в м. Сєвєродонецьк у рамках проведення обласного форуму «Інноваційно-освітній простір навчальних закладів: науково-практичні досягнення» відбулося засідання студії «Психологія» на тему «Актуальні підходи у вирішенні психологічних проблем у системі середньої та дошкільної освіти».

Учасники роботи студії (педагогічні працівники й працівники психологічної служби закладів освіти, педагогічні працівники експериментальних навчальних закладів) отримали інформацію, теоретичні знання та обмінялися досвідом із питань розв’язання актуальних психологічних проблем в освітньому просторі регіону.

У рамках висвітлення проблематики сучасних психотехнологій в освіті з доповіддю на тему «Цільова самоорганізація психіки: синергетичний підхід в психологічній практиці» виступила завідуюча кафедрою педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат психологічних наук, доцент кафедри Оксана Пагава. Вона наголосила, що ідеї синергетики як інтегративного напряму наукових досліджень знаходять широке застосування в осмисленні розвитку сучасних педагогічних процесів і в проектуванні освітніх систем.


Корисним для кожного з учасників секції був наступний блок роботи – «Актуальні питання у вирішенні психологічних проблем у системі середньої та дошкільної освіти». Виступи працівників кафедри (старшого викладача Байдик В. В. і методиста Ротанової К. С) стосувалися питань упровадження інноваційних методів корекційно-розвивальної роботи в умовах інклюзивного навчання. Досвідом своєї практичної інноваційної роботи в цьому напрямі з колегами поділилися заступник директора з навчальної роботи комунального закладу «Рубіжанський навчально-реабілітаційний центр «Кришталик» Муренець Л. С. і заступник директора з методичної роботи комунального закладу «Рубіжанська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І–ІІІ ст.» Руденко В. О.

Методист ЛОІППО Рачок О. Л. та методист комунальної установи «Сватівський районний методичний кабінет» Якухіна Н. О. свої доповіді присвятили темі «Впровадження інтегрованого підходу в роботу з обдарованими дітьми в початковій школі». Власні напрацювання з питань роботи з обдарованими дітьми в умовах початкової школи розкрила учасникам засідання вчитель початкових класів Сватівської ЗОШ І–ІІІ ст. № 6 Сватівської РДА Літвінчук Н. В.

Актуальній темі «Формування навичок цілепокладання в дітей дошкільного та шкільного віку» присвятила свій виступ Чумак  Н. О., методист із дошкільної освіти кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.

Емоційний відгук у слухачів викликали презентації з досвіду роботи дошкільних закладів (КДНЗ «Ластівка» Міловської селищної ради Луганської області, КДНЗ «Світлячок» м. Лисичанськ, КДНЗ «Яблучко» м. Рубіжне та КДНЗ «Теремок» м. Старобільск).

Харченко В. Є., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, підготувала доповідь «Психологічна культура як засіб по формуванню основних компетентностей школярів ЗНЗ». У контексті цієї теми було представлено досвід Кремінської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 2 (практичний психолог Білан І. І.) та середньої загальноосвітньої школи I–III ступенів № 16 м. Сєвєродонецька (заступник із НВР Лазарєва С. В.).

Такі міцні професійні стосунки науковців і практичних працівників освітніх навчальних закладів сприяють вирішенню завдань нового інформаційного суспільства, створюють умови для реалізації інноваційних освітніх проектів та програм. Ця робота є значним кроком у сфері реформування галузі освіти.