Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 21 лютого 2017 року був проведений обласний науково-практичний семінар «Корекційні технології, методики та методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами» для асистентів учителів, практичних психологів, учителів-логопедів інклюзивних класів ЗНЗ.

Завідувач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат психологічних наук Оксана Пагава, привітала учасників семінару та наголосила на важливості командного підходу в роботі з дітьми з ООП.

Завідувач обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти, кандидат психологічних наук Віта Байдик, доповіла про переваги та можливості інклюзивної форми навчання для дітей з особливими освітніми потребами.

Методист з інклюзивної освіти Луганського ОІППО Любов Галенко поділилась з присутніми досвідом роботи з дітьми з синдромом Дауна за допомогою системи Нумікон (NUMICON), яка сприяє ефективному формуванню математичних навичок.

Про аутизм та принципи взаємодії з такими дітьми розповіла Тетяна Рабоча, методист Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів Сєвєродонецької міської ради. Вона зауважила, що більш-менш успішна соціальна адаптація аутиста цілком можлива. Але для цієї хвороби вкрай важливим є раннє діагностування та вміння виділяти її як самостійне захворювання, що вимагає окремого лікування.

Учитель початкових класів середньої загальноосвітньої школи I-III ступенів № 6 Сєвєродонецької міської ради Альона Землянська ознайомила учасників із проектом «Коло друзів» як ефективним методом соціалізації дітей з особливими освітніми потребами.

Практичний психолог благодійного фонду «Дети радуги» Анастасія Непран поділилась досвідом роботи та ефективними методами взаємодії з дітьми з розумовою відсталістю.

Учитель-логопед Лілія Вітвицька та практичний психолог Наталія Решетар, педагоги комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Шпачок» Лисичанської міської ради, провели майстер-клас з учасниками.

Семінар познайомив присутніх із корекційними технологіями, методиками та методами роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, тим самим сприяв підвищенню професійної компетентності педпрацівників області.