В Івано-Франківському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти 08 жовтня 2018 року був проведений тренінг за участю ізраїльських фахівців для працівників інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської, Закарпатської, Тернопільської, Чернівецької, Донецької та Луганської областей. Від Луганського ОІППО були делеговані методисти кафедри педагогіки та психології Яна Чернишова та Любов Галенко.

Відповідно до Меморандуму про партнерство й співпрацю Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) розпочинається реалізація проекту «Створюємо інклюзивне середовище в дитячих садках Донецької та Луганської областей», який планується впровадити до січня 2019 року.

Інклюзивна освіта – це невід’ємна частина загальної освітньої реформи, без якої неможливо уявити якісні зміни всистемі освіти України. У період з 16 по 19 вересня 2018 року в місті Ірпені відбувся чотириденний тренінг «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти», основною метою якого була підготовка тренерів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти для організації навчання вчителів і асистентів учителів щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти.

Захід був проведений за ініціативи Міжнародного фонду «Відродження», Усеукраїнського фонду «Крок за кроком», а також за сприяння Міністерства освіти і науки України.

МОН пропонує до громадського обговорення проект Порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти, який має на меті правове урегулювання організації освітнього процесу в системі позашкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Порядком передбачено вимоги до організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти для забезпечення рівних прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну позашкільну освіту, зокрема:

  • обов’язкове створення інклюзивних та/або спеціальних груп або інших організаційних форм навчання в системі позашкільної освіти у разі звернення батьків (законних представників) дитини з особливими освітніми потребами;
  • адаптація освітнього процесу відповідно до потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами;
  • залучення при необхідності відповідно до висновку ІРЦ до освітнього процесу асистента вчителя з метою оптимізації освітнього процесу та досягнення його результативності. Детальніше...

За традицією на передодні нового навчального року райони і міста Луганщини проводять серпневі конференції освітян. 30 серпня 2018 року такий захід відбувся в м. Старобільську, до участі в якому були запрошені методисти Луганського ОІППОНаталія Чумак, Любов Галенко та Ольга Коган.

Після привітання учасників конференції очільниками району та міста, у Будинку культури імені Т. Г. Шевченка педагоги мали змогу попрацювати на окремих локаціях за різними напрямами.

Дочірні категорії