Діагностуємо дитину з аутизмом для складання індивідуальної програми розвитку
Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами
Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища
Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога
- Деталі
- Категорія: Методичне забезпечення
Окремим дуже важливим завданням для шкільного психолога є оптимізація спілкування дітей з особливими освітніми потребами з їхніми однокласниками та в шкільному дитячому колективі в цілому. Справді, навіть сама ідея інтеграції дітей цієї категорії в єдиній освітній системі великою мірою визначається потребою розширення їхніх контактів у соціальному середовищі, збільшення можливостей самореалізації та соціальної адаптації.
- Деталі
- Категорія: Методичне забезпечення