Діагностуємо дитину з аутизмом для складання індивідуальної програми розвитку

Методичний посібник "Формування математичних навичок за системою Нумікон (NUMICON) у дітей з синдромом Дауна" – Людмила Молошнюк – тренер "Школи інтерактивного навчання освітян області" – методист, вихователь-методист КЗ ДНЗ № 51 м. Вінниця

Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. – К., 2016. – 68 с.

Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі                                                                                          
Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами

Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами

Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища

Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога

Особливі діти в умовах загальноосвітньої школи (досвід закладів освіти Дніпровського району м. Києва)

Окремим дуже важливим завданням для шкільного психолога є оптимізація спілкування дітей з особливими освітніми потребами з їхніми однокласниками та в шкільному дитячому колективі в цілому. Справді, навіть сама ідея інтеграції дітей цієї категорії в єдиній освітній системі великою мірою визначається потребою розширення їхніх контактів у соціальному середовищі, збільшення можливостей самореалізації та соціальної адаптації.

Дочірні категорії