16 березня 2021 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти». У заході взяли участь педагогічні працівники закладів дошкільної освіти, центрів професійного розвитку та інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 лютого 2021 року відбулось засідання обласного круглого столу «Взаємодія інклюзивно-ресурсних центрів та практичних психологів закладів освіти в умовах інклюзивного навчання». У заході взяли участь педагогічні працівники  закладів та установ освіти, які працюють в інклюзивному просторі, та фахівці 8 інклюзивно-ресурсних центрів Луганщини – усього понад 120 осіб.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 05 січня 2021 року  відбулась онлайн-нарада «Організація роботи ІРЦ у 2021 році. Підготовка звітної інформації з питань діяльності ІРЦ Луганської області у 2020 році». У заході взяли участь керівники й фахівці  інклюзивно-ресурсних центрів Луганщини.

Нараду провели завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Ольга Коган та методист центру Олена Манукян.

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти».

На виконання частини сьомої статті 19 Закону України «Про освіту» й абзацу двадцять другого підпункту 9 пункту 4 розділу Х Закону України «Про повну загальну середню освіту» та відповідно до пункту 22 доручення Кабінету Міністрів України від 26.03.2020 р. № 11112/1/1-20 МОН розроблено вищезазначений проєкт постанови КМУ. Документ розроблено спільно з науковцями Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка АПН України.

Дочірні категорії