Луганський ОІППО розпочав роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників початкової школи відповідно до реалізації Концепції «Нова українська школа». Підготовка вчителів початкових класів, які будуть навчати учнів 1-х класів у 2018‑2019 навчальному році, та заступників директорів з навчально-виховної роботи педагогів буде здійснюватися в очному форматі протягом 3-х сесій відповідно до затвердженого ректором ЛОІППО та узгодженого Департаментом освіти і науки ЛОДА регіонального плану-графіку, який оприлюднений на сайтах Департаменту та ЛОІППО.
Підвищення кваліфікації розпочинається з першої очної настановчої сесії (12 академічних годин), яка буде проведена 16‑17 лютого ‑ І група та 23‑24 лютого ‑ ІІ група. Навчання педагогічних працівників за очно-дистанційним курсом є обов’язковим (наказ МОНУ № 34 від 15.01.2018 р. (п. 2 підпункт 1; п. 3 підпункт 6)). Учителі, які успішно пройдуть курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти, відповідно до Програми отримають документи про підвищення кваліфікації встановленого зразка. Кількість годин за очно-дистанційним курсом буде враховано при проведенні атестації педпрацівників, відповідно до закону України «Про освіту» ст.54. (програма навчального семінару-тренінгу щодо підготовки тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників початкової школи відповідно до концепції «Нова українська школа»).
Навчання проводиться тренерами, підготовленими Всеукраїнським Фондом «Крок за кроком», м. Ірпінь (2 особи), Громадською спілкою «Освіторія», м. Київ (2 особи) та Луганським ОІППО (24 особи) за Типовою освітньою програмою організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти (60 академічних годин), затвердженою наказом МОН України від 15.01.2018 № 36 (список тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників початкової школи, відповідно до Концепції «Нова українська школа»). Для реєстрації педагогічних працівників на участь в II групі першої очної настановчої сесії необхідно заповнити Google форму (https://goo.gl/forms/vUu4QBZAylelI61D2).
I група вчителів, яка пройшла тренінг 16-17 лютого, зазначила, що інтерактивні лекції, тренінгові заняття й тематичні дискусії змогли допомогти їм більш зрозуміти актуальність й зміст реформування загальної початкової освіти на засадах Концепції Нової української школи, опанували практичні аспекти впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів, принципу дитиноцентризму й нових ролей педагога з урахуванням особливостей сучасних первачків.
Учасники зазначили, що навчання є цікавим, пізнавальним, практико орієнтованим, вчасним і сприяє формуванню позитивної мотивації до самозмін, необхідних для розбудови Нової української школи. Дружня атмосфера занять додавала позитивного настрою, психологічного комфорту, командного духу й сприяла ефективному розв’язанню проблемних питань підготовки до реалізації нового Державного стандарту початкової освіти.