Луганський ОІППО розпочав роботу щодо підвищення кваліфікації педагогів початкової школи відповідно до реалізації Концепції «Нова українська школа». Підготовка вчителів початкових класів, які будуть навчати учнів 1-х класів у 2019–2020 навчальному році, буде здійснюватись в очному форматі протягом 3-х сесій відповідно до узгодженого з Департаментом освіти і науки ЛОДА регіонального плану-графіка, який оприлюднений на сайті ЛОІППО.
Підвищення кваліфікації розпочалось із настановної очної сесії (12 академічних годин), яка проводиться 21–22 вересня 2018 року.
Навчання педагогічних працівників за очним курсом є обов’язковим. Учителі, які успішно пройдуть курс підготовки з упровадження нового змісту початкової освіти відповідно до Програми, отримають документи про підвищення кваліфікації встановленого зразка. Кількість годин за очним курсом буде врахована під час проведення атестації педагогів згідно із Законом України «Про освіту» ст. 54.
Навчання проводять тренери, підготовлені Всеукраїнським Фондом «Крок за кроком», м. Ірпінь (2 особи), Громадською спілкою «Освіторія», м. Київ (2 особи) та Луганським ОІППО (24 особи) за Типовою освітньою програмою організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти (60 академічних годин), затвердженою наказом МОН України від 15.01.2018 № 36.
Учителі проходять навчання на інтерактивних лекціях, тренінгових заняттях, під час тематичних дискусій. Це допоможе педагогам краще зрозуміти актуальність і зміст реформування загальної початкової освіти на засадах Концепції Нової української школи, опанувати практичні аспекти впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів, принципу дитиноцентризму й нових ролей учителя з урахуванням особливостей сучасних першачків.
Учасники зазначають, що навчання цікаве, пізнавальне, практико орієнтоване, вчасне та сприяє формуванню позитивної мотивації до самозмін, необхідних для розбудови Нової української школи. Дружня атмосфера занять додає позитивного настрою, психологічного комфорту, командного духу й допомагає ефективно розв’язувати проблемні питання підготовки до реалізації нового Державного стандарту початкової освіти.