Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО на 2020 рік 27 лютого на базі інституту відбувся обласний науково-практичний семінар за темою «Система оцінювання в початкових класах Нової української школи» для вчителів початкових класів і заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти, які є учасниками всеукраїнського експерименту «Розробка та впровадження навчально-методичного забезпечення в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти», та методистів області (початкова освіта).
Проводили захід методисти кафедри педагогіки та психології Яна Чернишова й Інна Шахно, які запропонували учасникам зустрічі розглянути сучасну систему оцінювання в початкових класах у форматі освітнього прес-центру. Під час роботи педагоги вивчали різноманітні форми оцінювання з погляду різних професійних ролей.
Учителі пілотних класів Луганської області репрезентували власний досвід роботи щодо впровадження нових стратегій оцінювання здобувачів освіти третіх класів Нової української школи. Учитель початкових класів Лариса Кісельова та заступник директора з НВР Сватівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 8 Тетяна Пронько ознайомили присутніх із власними напрацюваннями з теми «Діагностичне оцінювання. Технологія портфоліо». Присутні відзначили позитивну роль техніки портфоліо в організації корекції індивідуальної освітньої траєкторії учнів.
Учитель початкових класів Попаснянської багатопрофільної гімназії № 25 Галина Ковальова ознайомила педагогів з особливостями інструментів самооцінювання навчальних досягнень учнів під час першого та другого циклів навчання в початковій школі.
У доповіді Олени Мащенко, учителя початкових класів Лиманської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів Старобільської районної ради, були розкриті питання проміжного оцінювання предметних компетентностей молодших школярів. Педагог наголосила, що одним з найкращих прийомів формувального оцінювання є використання різноманітних карток: сигнальних, з відповідями, самооцінювання тощо.
Учитель початкових класів Сєвєродонецького НВК «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету “Києво-Могилянська академія”» Ірина П’ятковська, розповіла про власний досвід використання в освітній діяльності діагностичних робіт і поділилась різноманітними дієвими формами підсумкового оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти Нової української школи.
У формі вікторини відбулося знайомство педагогів з одним із цифрових інструментів формувального оцінювання – мобільним додатком Kahoot!. Освітній прес-центр завершив свою роботу активним обговоренням стратегій використання інструментів оцінювання та створенням аналітичних дайджестів.
Дякуємо колегам за активну плідну працю і позитивні емоції від колективної взаємодії.
З матеріалами семінару можна ознайомитись за посиланням https://drive.google.com.