30 березня 2020 року команда проєкту «Вивчай та розрізняй: інформаційна грамотність» розпочала серію щотижневих вебінарів для освітян.
Перше заняття було присвячене поняттю «академічна доброчесність». Це питання було обране невипадково. У нещодавно ухваленому Рамковому законі «Про освіту» поняття академічної доброчесності тлумачиться як «сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та / або наукових (творчих) досягнень». Віднині академічна доброчесність з поняття неписаного та культурософського перетворилась на норму закону з чітко визначеними тлумаченнями, правилами, критеріями, вимогами й санкціями.