Гейміфікація (ігрові рішення, ігрові елементи, прикладні ігри тощо) та її застосування в освітньому процесі є необхідною передумовою як досягнення дидактичних цілей, так і забезпечення повноцінного та всебічного розвитку здобувачів освіти, формування компетенцій і надкомпетентнісних навичок, якими має володіти повноцінна проактивна особистість відповідно до завдань НУШ.

Часто від високого психологічного напруження та навантаження на уроці дитина втрачає інтерес до навчальної діяльності, а також не має достатньої мотивації і не виявляє ініціативи. Кожен учитель намагається всіляко урізноманітнити роботу на уроці, проте чи доцільно переводити навчальну діяльність в ігрову? Де та тонка грань, щоб не перетворити урок на каламбур? Як використати дух змагань на уроці? Відповіді на ці запитання ви можете знайти, переглянувши вебінар від освітнього проєкту «На Урок» за посиланням https://www.youtube.com/watch.