На базі Луганського ОІППО в травні 2017 року розпочався перший модуль з курсу «Коучинг як інноваційний інструмент педагога ХХІ століття» для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів Луганської області, розроблений за програмою Міжнародного Еріксонівського Університету Коучингу та адаптований для педагогів професійним сертифікованим коучем ACSTH, членом Міжнародної Коучингової Федерації Олександром Поповим.
Під час першого триденного семінару-тренінгу «Натхнення. Основні інструменти коучингу», у якому взяли участь біля 120 осіб, були надані знання про функції мозку, що ведуть до гнучкості та розвитку; вивчалися основні принципи коучингу, ефективні інструменти та техніки, які дозволяють визначати цілі. Усі учасники, які успішно оволоділи техніками коучингу, отримали сертифікати консультанта коучингових послуг.
У листопаді 2017 року в Луганському ОІППО був проведений другий модуль «Творчість під час пошуку рішень і впровадження», учасниками якого стали не лише педагогічні працівники Луганської області, але й Львівської. На триденному семінарі-тренінгу учасники навчалися розробляти власну стратегію творчості для успішної реалізації планів, вчилися якісному та ефективному плануванню за методикою Д. Ейзенхауера; опрацьовували інструменти, які допомагають у реалізації планів, керуванні часом, розподілі пріоритетів й ухвалені рішень.
Третій модуль «Прихильність. Коучинг глибинних цінностей. Увага та деталі» відбувся в березні 2018 року. Під час роботи присутні ознайомились із техніками, що допомагають у створенні індивідуальної карти цінностей, виявленні слів-мотиваторів, визначенні метапрограм та опрацювали їх. В останній день модуля учасники пройшли залік та отримали сертифікати тренера з коучингу в педагогіці.
Вивчення коучингових інструментів відкрило для педагогів нові можливості в роботі з дітьми: створення підтримувального середовища та конструктивного зворотного зв’язку, заохочення учнів до самоаналізу, розширення мислення, посилення мотивації та натхнення в навчанні тощо. Отримавши нові знання, педагогічні працівники вже почали впроваджувати деякі елементи у свою роботу.