Відповідно до плану роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 19 березня 2018 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Духовно-моральні цінності українського суспільства в навчально-виховному процесі закладів освіти» для вчителів, які викладають предмети духовно-морального спрямування. Сьогодні педагогічна наука розглядає проблему духовно-морального виховання учнівської молоді як одну з провідних, адже те, як людина визначає цінності, усвідомлює свою сутність, істотно впливає на всю її життєдіяльність.
Розпочала роботу семінару завідувач кафедри управління освітою Луганського ОІППО Лариса Михайлова, наголосивши на актуальності цієї теми та важливості розуміння й відокремлення понять «мораль», «духовність», «моральний», «духовний».
Старший викладач кафедри управління освітою Луганського ОІППО Ганна Савонова звернула увагу на духовно-моральні цінності українського суспільства в загальноєвропейському контексті.
Цікавою була доповідь викладача Сєвєродонецько-Старобільської єпархії УПЦ, протоієрея Данііла (Перцева) «Любов як духовна цінність та її виховання в молоді», під час якої він розповів про роботу з підлітками з девіантною поведінкою.
Також на заході виступили методист КУ «Сєвєродонецький методичний центр» Валентина Шпакова з окресленням питань стосовно ролі уроків християнської етики у формуванні духовного світу людини, учитель історії Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Олена Літвінова ознайомила з технологіями виховання особистості на засадах загальнолюдських цінностей, учитель християнської етики, основ здоров’я Сєвєродонецької середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4 Ірина Лєбєдєва доповіла про формування духовної культури особистості на уроках християнської етики, учитель християнської етики Литвинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Наталія Бальбух поділілась практичними напрацюваннями щодо впровадження християнських цінностей у навчально-виховний процес школи.
Проведення цього заходу дало можливість по-новому оцінити педагогічну проблему духовно-морального виховання учнівської молоді в закладах освіти та віднайти практичні шляхи її розв’язання.