Відповідно до угоди про творчу співпрацю дошкільного навчального закладу № 1 «Теремок» Марківської селищної ради з лабораторією дошкільної освіти і виховання НАПН України 23 листопада в дитячому садку відбувся творчий звіт педагогічного колективу про виконану роботу за темою «Основні аспекти експериментальної діяльності в ДНЗ із театралізації. Перші кроки».
На захід були запрошені завідувачі, вихователі та музичні керівники дошкільних установ району, учителі початкових класів Марківської гімназії, батьки вихованців. Методист РМК відділу освіти І. В. Денисенко висвітлила основні аспекти впровадження експерименту, зосередивши увагу на формуванні соціально-комунікативних умінь у старших дошкільнят у процесі театралізованої діяльності через триєдиний освітній вектор: «Я – громадянин», «Я – сім’янин», «Я – професіонал».
Підсумком звітування стала репрезентована колективом дитсадка музично-драматична вистава «Тепла історія малечі про добрі і душевні речі».
Головні герої вистави Бабуся, Пані Злива, Клоун Тіма, Факір та Конферансьє допомогли переляканому й невмілому Сажотрусу, який потрапив у кімнату через комин, вискочити з халепи. «Сестрички-краплинки», «силачі-вусачі», «смугасті хижаки – кішечки», «східні красунечки», ролі яких уміло виконували вихованці садочка, разом із засмученим Сажотрусом потрапляли в кумедні історії, грали на музичних інструментах, виконували сольні партії пісень, танцювали балет та реп, показували фокуси. А головне – герої вистави навчили Сажотруса бути впевненішим, не боятися невдач і разом із своїми доброзичливими друзями долати перешкоди. Фінальну пісню дорослих і юних театралів, у якій лунали слова про добро, надію, славну родину, бурхливими оплесками підхопили учасники заходу.
Під час майстер-класу «Абетка театру» педагоги дитячих садків № 3 «Колосочок» та «Надія» вдало представили види дитячого театру, які вони використовують у своїй роботі («Театр кульок», «Ніжковий театр»).
У своєму підсумковому виступі завідувач дошкільного закладу Т. І. Чистоклєтова відзначила, що саме театралізована діяльність є унікальним засобом розвитку художньо-творчих здібностей дітей, тому педагогічний колектив цілеспрямовано впроваджує нові технології, театральні методики та їх комбінації в цілісний педагогічний процес.