22 березня 2017 року в Луганській області завершилась серія семінарів-тренінгів проекту «Садочок – простір, дружній до дитини», організованого Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», у межах реалізації програми Представництва Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході України» у 2016-2017 роках Представництва Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ).

Тренерська команда у складі регіонального координатора Наталії Заєркової, старшого викладача кафедри методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання Київського університету імені Бориса Грінченка, та консультантів-тренерів: Віти Байдик, старшого викладача кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, завідувача обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти; Наталії Чумак, методиста з дошкільної освіти Луганського ОІППО; Ірини Лисенко, практичного психолога Комунального ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 10 Сєвєродонецької міської ради; Наталії Василенко, вихователя-методиста Комунального ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 10 Сєвєродонецької міської ради; Галини Шевченко, вихователя Комунального ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 10 Сєвєродонецької міської ради; Наталії Заярної, вихователя-методиста Комунального ДНЗ (ясла-садок) № 3 «Журавка» Сватівської міської ради; Валентини Гладкової, завідувача Новодеркульського комунального ДНЗ загального розвитку (ясла-садок) «Берізка», підготувала 370 педагогів із 114 дошкільних установ Луганської області.

У рамках проекту «Садочок – простір, дружній до дитини» педагоги дошкільних навчальних закладів області взяли участь у дводенних навчально-практичних семінарах. Вони не лише отримали знання з питань самоконцепції та самооцінки дітей дошкільного віку, але й познайомились з інноваційними методиками «Лялька як персона», «Ранкові зустрічі», відпрацювали набуті навички на практиці та отримали наставницьку підтримку.

Упродовж навчання педагоги дізнались про використання «Ранкових зустрічей», як стратегії розвитку дитячої спільноти, обговорення проблемних ситуацій, розвиток навичок позитивного вирішення конфліктів тощо; навчились використанню стратегії розвитку позитивної самооцінки дітей як основи для забезпечення позитивної комунікації з іншими дітьми та дорослими; розумінню значення емоційної грамотності, яка допоможе дітям розуміти власні емоції та емоції однолітків шляхом використання методики «Лялька як персона».

За словами учасників, тренінги пройшли в незвичному форматі. Кожен отримав задоволення від спілкування, позитивної робочої атмосфери, набув нових знань та впевненість в успішному їх упровадженні.

Шановні колеги, натхненної Вам праці та задоволення від отриманих результатів!