Шановні колеги! Запрошуємо 19 лютого 2021 року взяти участь у Всеукраїнському науково-методичному онлайн-семінарі «Нові вектори Базового компонента дошкільної освіти».

Організатор заходу: Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Цільова аудиторія: керівники та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти, фахівці центрів професійного розвитку, педагогічні працівники, спеціалісти управлінь / відділів освіти міських рад і райдержадміністрацій та об’єднаних територіальних громад Луганської області.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 18 грудня 2020 року відбувся обласний науково-практичний онлайн-семінар «Культура добросусідства як сучасний орієнтир для формування толерантної соціально компетентної особистості дошкільника».

Учасників заходу привітала методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Катерина Андреєва. Активну участь у заході взяли педагогічні працівники комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 «Ластівка» Кремінської міської ради Луганської області».

21 грудня 2020 року колегія Міністерства освіти і науки України схвалила нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти. Це дозволить продовжити реформу дошкільної освіти, а також забезпечить наступність між дошкіллям і школою. Після доопрацювання Базовий компонент дошкільної освіти буде затверджено наказом МОН та оприлюднено на сайті.

Базовий компонент дошкільної освіти – це Державний стандарт, що визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 02 жовтня 2020 року в онлайн-режимі відбувся обласний семінар-тренінг «Система освітньої інтеграції дітей з ООП: досвід, проблеми, перспективи розвитку» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти області.

З освітянами працювали методисти кафедри педагогіки та психології Любов Галенко та Катерина Андреєва. Педагоги розглянули сутність і класифікацію психофізичних порушень у дітей дошкільного віку й опрацювали питання взаємодії педагогів з батьками в системі інклюзивної освіти.