Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 06–08 травня 2020 року відбулись обласні науково-практичні онлайн-семінари в межах проєкту професійного розвитку «Формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках трудового навчання».

У заходах узяли участь учителі трудового навчання (технологій) закладів освіти міст Лисичанська, Сєвєродонецька й Рубіжного, Сватівського, Старобільського, Попаснянського районів.

З педагогами працювала Оксана Рачок, керівник проєкту, методист кафедри педагогіки та психології.

Трудове навчання є важливим засобом розвитку учнів, якщо воно організоване правильно, з урахуванням вікових і фізіологічних особливостей дітей. Викладання вищезазначеного предмета в школі сприяє формуванню в учнів таких компетентностей: технічного й технологічного кругозору; культури праці та побуту; самостійного й критичного мислення; розвитку особистісних якостей, потрібних людині як суб’єкту сучасного виробництва та культурного розвитку суспільства, виховання відповідальності за результати власної діяльності.

Учитель обслуговуючої праці середньої загальноосвітньої школи IIII ступенів № 16 м. Сєвєродонецька Ірина Охріна представила власну розробку «Ліплення із солоного тіста», яку можна використовувати для дистанційного навчання на уроках трудового навчання в 5–6 класах. Педагоги ознайомилися з технологією ліплення сувенірів із солоного тіста, новими робочими прийомами ліплення.

Учитель трудового навчання комунального закладу «Навчально-виховний комплекс школа І–ІІ ступенів – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради Олександр Коломоєць ознайомив колег з принципами підприємницької діяльності, видами й організаційними формами підприємств. Педагоги оволоділи навичками створення бізнес-проєктів.

Питання особливостей формування інформаційно-цифрової компетентності в учнів на уроках трудового навчання (технологій) висвітлив Євген Попов, учитель трудового навчання середньої загальноосвітньої школи I–III ступенів № 16 м. Сєвєродонецька.

За підсумками роботи учасники проєкту професійного розвитку отримали матеріали методичного та практичного спрямування.