Видавничий дім «Освіта» радий повідомити, що за результатами конкурсного відбору проектів підручників для 1 класів підручники наших авторів отримали найвищу експертну оцінку!
 
Усі підручники мають чітку структуру, зміст забезпечує формування ключових компетентностей, система завдань та вправ у підручниках є сучасною, дидактично доцільною для здійснення диференційного навчання. Мова підручника зрозуміла для учнів, відповідає нормам української літературної мови.

Лист ТОВ Видавництво «Ранок» від 02.05.2018 № 367/18 «Нові підручники для 1 класу Нової української школи» (Додаток до листа)

Навчально методичні комплекти «Видавництво Ранок» (https://drive.google.com/file/)

Складові комплекту:

Презентація НМК «Я досліджую світ», «Математика». Беденко М. В. (https://drive.google.com/file/)

Шановні колеги!
Інформуємо вас про проведення Національною академією педагогічних наук України онлайн-конференції для фахівців початкової освіти  «Нова українська школа: методичний коментар до впровадження Типової освітньої програми»
 
Під час конференції будуть прокоментовані основні положення Типової освітньої програми, створеної робочою групою під керівництвом О. Я. Савченко; представлені підручники для 1 класу, розроблені за цією програмою видавництвами "Ранок", "Оріон", "Грамота", "Освіта"; надані співробітниками відділу початкової освіти методичні рекомендації щодо реалізації програми. 
 
Конференція розпочинає роботу 10 травня 2018 року о 13 годині.
Реєстрацію учасників відкрито на сайті: http://www.augustconf.org/
 
Всі зареєстровані учасники отримають доступ до матеріалів конференції — презентацій, записів виступів, електронних версій конкурсних підручників, їх демоверсій тощо.

27 квітня 2018 року на базі Лиманської ЗОШ І—ІІІ ст. Старобільського району відбувся обласний науково-практичний семінар «Формувальне оцінювання в системі контролю навчальних досягнень  учнів  початкової школи», девізом якого  були слова  Г. Наузе і П. Каверні «Ключова місія формувального оцінювання — допомога учню у навчанні». Перед організаторами стояло завдання поглибити знання учасників семінару  щодо технік формувального оцінювання, які використовуються педагогами для  вимірювання  навчальних досягнень учнів на конкретний момент на  даному етапі.