14 вересня 2020 року в онлайн-форматі проводився курс за проблемою «Історичні етапи державотворення української нації» для вчителів історії та правознавства. У заході взяли участь педагогічні працівники закладів освіти міст Сєвєродонецька й Рубіжного, Новоайдарського, Біловодського та Попаснянського районів.
З освітянами працювала Олена Короткова, завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
LearningApps – онлайн-конструктор, за допомогою якого можна створювати інтерактивні навчально-методичні матеріали й різноманітні цікаві завдання, комбінуючи 19 шаблонів (тест, кросворд, вікторина, філворд, стрічка часу, пазл тощо). Створення власних розробок потребує мінімуму зусиль.
Крім того, на сайті у відкритому доступі міститься велика база напрацювань інших користувачів з 32 навчальних дисциплін (історія, географія, математика, іноземні мови тощо).
Доступ до сервісу – за посиланням https://learningapps.org/7443020.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
Обласний семінар-тренінг «Методи побудови уроку історії за технологією розвитку критичного мислення»
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 травня 2020 року відбувся обласний семінар-тренінг «Методи побудови уроку історії за технологією розвитку критичного мислення» для вчителів історії та правознавства закладів загальної середньої освіти. Захід проводився в онлайн-форматі за допомогою сервісу Google Classroom.
Модератором семінару-тренінгу виступила методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО Ірина Хайло.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство
Активне навчання дуже важливе в дистанційному форматі, адже чим більше буде творчої діяльності, тим активнішою буде робота учнів. Водночас потрібно пам’ятати, що ми вчимося не просто з досвіду, а з рефлексії цього досвіду. Учителі використовують інформацію з оцінювання для корегування навчання та забезпечення правильного виконання учнями завдань.
Ми розробляємо контент не для перевірки пам’яті учнів, а для того, аби їх навчити застосовувати знання на практиці. Одна справа, коли ми в класі передаємо дітям те, що дуже добре знаємо, інша — зробити так, аби ці знання з’явилися в їхніх головах, до того ж, коли учні працюють удома. Тому важливо знати й використовувати інструменти, які допомагають нам миттєво отримувати зворотний зв’язок навіть в умовах дистанційного навчання.
Пропонуємо переглянути вебінар «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку» від освітнього проєкту «Всеосвіта» за посиланням https://vseosvita.ua/webinar.
- Деталі
- Категорія: Історія та правознавство