- Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо викладання біології та екології у 2018–2019 навчальному році (Лисенко Н. І.)
- Методичні рекомендації МОН України щодо викладання біології та екології у 2018/2019 навчальному році (Додаток до листа МОН України від 03.07.2018 р. №1/9-415
- Презентація за темою «Біорізномаття. Методика викладання теми у шкільному курсі 10 класу» (Середа Т. В., учитель вищої категорії КНВК «Рубіжанський ліцей» Рубіжанської міської ради Луганської області
- Презентація за темою «Створення і використання інформаційного освітнього середовища під час викладання біології» (Удовенко Н. І., методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО)
- Презентація за темою «Нове покоління: пошук способів педагогічної взаємодії» (Байдик В. В., ст. викладач педагогіки та психології, канд. псих. наук)
-
Календарно-тематичне планування Біологія на 2018/2019 н. р. (нова програма)
- Відеоматеріали на допомогу педагогу:
- Деталі
- Категорія: Біологія та екологія
Усе найкорисніше та найцікавіше з предмету біологія – у групі «Біологи Луганщини» у Фейсбуці (модератор групи: Надія Лисенко, методист із біології та екології Луганського ОІППО)!
- Деталі
- Категорія: Біологія та екологія
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503
- Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин, Лист МОН від 20.08.2018 № 1/9-503
- Деталі
- Категорія: Біологія та екологія
- Фундаменталізація шкільної біологічної освіти – основа формування предметної компетентності учня (http://lib.iitta.gov.ua/710618/1/Matyash_%D0%A3%D0%9F%D0%96.pdf)
- Зміст шкільної біологічної освіти в контексті біологічної науки (http://lib.iitta.gov.ua/9319/1/Korshevnuk_Bio_him_1_2015.pdf)
- Світоглядні проблеми шкільної біологічної освіти (http://www.rusnauka.com/6_PNI_2012/Pedagogica/5_102160.doc.htm)
- Принципи формування сучасного змісту біологічного компонента шкільної природничої освіти (file:///c:/users/nadezhda/downloads/pednauk_2014_10_12.pdf)
- Компонентний підхід до визначення змісту шкільної біологічної освіти (http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/356/294)
- Тенденції розвитку змісту шкільної біологічної освіти (https://www.slideshare.net/ippo-kubg/ss-65620956)
- Когнітивний компонент змісту шкільної біологічної освіти в контексті її оновлення (http://seanewdim.com/uploads/)
- Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі (http://www.kspu.edu/)
- Формування загальнолюдських цінностей на уроках біології засобом художнього слова (Http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/45576/)
- Застосування проблемного навчання на уроках біології (http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/50553/)
- Дослідна діяльність учнів у процесі вивчення природничих дисциплін (http://journal.osnova.com.ua/article/67508)
- Мотивація навчальної діяльності на уроках біології (http://journal.osnova.com.ua/article/68016)
- Педагогічні умови формування знань із генетики у старшокласників профільної загальноосвітньої школи (https://library.udpu.edu.ua/library_files/probl_sych_vchutela/2014/9_2/3.pdf)
- Деталі
- Категорія: Біологія та екологія