Шановні колеги!

З метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників і керівників закладів загальної середньої освіти Луганської області в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» Луганський ОІППО пропонує скористатись банком даних сертифікованих тренерів, тренерів-педагогів, супервізорів та експертів-супервізорів.

Для ознайомлення зі списком фахівців потрібно перейти за посиланням.

 2021 р.

Тренери й тренери-педагоги (https://drive.google.com)

Тренери-педагоги для підвищення кваліфікації вчителів 5–6 класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечуватимуть реалізацію освітніх галузей Державного стандарту базової середньої освіти (https://drive.google.com)

2019–2020 рр.

Керівники закладів загальної середньої освіти:

  • тренери та тренери-педагоги з підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа» (https://drive.google.com).

Супервізори:

  • супервізори, які здійснюють супервізію (https://drive.google.com);
  • експерти (супервізори) з вивчення практичного досвіду учасників сертифікації відповідно до Концепції «Нова українська школа» (https://drive.google.com).

Початкова школа:

  • тренери та тренери-педагоги для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, які забезпечують здобуття учнями 1–4 класів початкової освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа» (https://drive.google.com);
  • тренери-педагоги для підвищення кваліфікації вчителів початкових класів НУШ за методикою LEGO Foundation (https://drive.google.com);
  • тренери для підвищення кваліфікації вчителів іноземних мов (англійської) в початковій школі відповідно до Концепції «Нова українська школа», які пройшли відповідну підготовку протягом 2017, 2018 та 2019 років, організовану Британською Радою в Україні (https://drive.google.com);
  • тренери-педагоги для підвищення кваліфікації вчителів, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» в початковій школі, відповідно до Концепції «Нова українська школа» (https://drive.google.com);
  • тренери, які беруть участь у моніторинговому дослідженні впровадження реформи «Нова українська школа» в початковій школі (https://drive.google.com).

Асистенти вчителів та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів:

  • тренери-педагоги для підвищення кваліфікації асистентів учителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням і фахівців інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до Концепції «Нова українська школа» (https://drive.google.com).
© 2020 Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Please publish modules in offcanvas position.