Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 11-12 квітня 2018 року стартував проект професійного розвитку «Нова початкова школа: від теорії до практики». Навчання проводили Наталія Ларіонова, доцент кафедри педагогіки та психології, кандидат педагогічних наук, доцент, та Наталія Стрельцова, методист кафедри.
У проекті взяли участь методисти, заступники директорів, учителі початкових класів, учителі-логопеди, практичні психологи, вихователі груп продовженого дня Рубіжного, Лисичанська, Попаснянського та Кремінського районів.
Вітаємо переможців фінального етапу VІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка–2018 та їхніх учителів-наставників!
Відповідно до планів роботи Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти УМО НАПН України та Луганського інституту післядипломної педагогічної освіти на поточний рік 11 квітня 2018 року відбувся Всеукраїнський навчально-методичний семінар «Технологія управління виховною діяльністю в закладі позашкільної освіти» для керівників закладів позашкільної освіти, методистів, викладачів ППО, педагогічних працівників закладів освіти в рамках проекту професійного розвитку «Толока позашкільників».
17 квітня 2018 року о 15.00 годині відбудеться Всеукраїнський вебінар «Напрямки STEM-освіти: змагання «Роботрафік». Для участі в заході та отримання матеріалів необхідно зареєструватися за посиланням: https://goo.gl/forms/PUkNTIAPSSTTl62N2. Участь у вебінарі безкоштовна. Докладніше...
Завершилась друга очна сесія підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які будуть навчати учнів 1-х класів у 2018/2019 навчальному році, та заступників директорів з навчально-виховної роботи (22-24 березня; 26-28 березня - І група; 29-31 березня; 04-06 квітня - ІІ група).
Навчання відбувалося шляхом проведення інтерактивних лекцій, тематичних дискусій, практичних занять (майстер-класів), групових вправ, рольових ігор тощо. Учасники знайомились зі структурою Державного стандарту початкової освіти, його принципами; розглядали наповнення Типових освітніх програм (під керівництвом О. Я. Савченко й Р. Б. Шияном); поглиблювали розуміння ролі батьків в освітньому процесі, різних форм співпраці з родинами та закріплювали знання на практиці: відпрацьовували практику ранкових зустрічей, знайомились та працювали з модельними навчальними програмами, учились планувати тематичний день, проектували освітнє середовище для першокласників, навчилися виготовляти лепбук відповідно до теми тижня.
На сайті 30 гостей та 0 користувачів