З нагоди Дня науки та згідно з планом роботи Луганського ОІППО 18 травня 2017 року відбулась обласна науково-практична конференція для педагогічних працівників ЗНЗ, шкіл-інтернатів та професійно-технічних навчальних закладів «Соціалізація підлітків у соціальних мережах: ресурси й ризики», присвячена питанням психологічної профілактики та корекції підліткового кібербулінгу.
У сучасному суспільстві Інтернет – величезний інформаційний банк, основи використання якого дуже багатогранні. Уявити сучасну людину без мобільного телефону, комп’ютера, ноутбука або планшета неможливо. Такі гаджети дають можливість спілкуватись з друзями, родичами, колегами по роботі, завантажувати музику, обмінюватись миттєвими повідомленнями, грати в онлайн-ігри тощо. Однак поряд із цим виникають і проблеми. Останнім часом людство непокоїть кібербулінг, агресія у віртуальному середовищі. Це явище є особливо поширеним серед дітей підліткового віку. Тож, першочерговим постає питання збереження їхнього психо-фізичного здоров’я через пошук ефективних технологій, спрямованих на психологічну профілактику та корекцію. На теоретичному аналізі вищезазначених проблем і зосередила свою увагу завідувач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат психологічних наук Оксана Пагава.
18 травня 2017 року, у третій четвер травня, Україна святкувала День вишиванки – день єдності й культурного відродження всього багатонаціонального українського народу. Методисти та викладачі Луганського ОІППО теж долучились до свята української душі.
Уперше День вишиванки запропонувала відзначати одна зі студенток факультету історії Чернівецького національного університету Леся Воронюк у 2006 році. Її надихнув знайомий, який постійно носив вишиті сорочки. Того року у вишиванки вдяглись кілька студентів та викладачів Чернівецького університету, тепер це свято набуло міжнародних масштабів. У цей день фото у вишиванках викладають у мережу не лише в Україні, а й далеко за її межами.
17 травня 2017 року делегація в складі Далі Навикиєнє, заступника директора Центру дітей та молоді Литви; Йоланти Маркевечєнє, менеджера проекту, організатора проектів у сфері неформальної освіти Центру дітей та молоді Литви; Антона Єрьоменка, партнера проекту, співробітника Українського державного центру позашкільної освіти, президента молодіжної громадської організації «Київський інтелект клуб», продовжила знайомитись із навчальними закладами Луганщини.
У рамках реалізації нового етапу Міжнародного литовсько-українського проекту «Допомога у сфері освіти регіонам Східної України, які постраждали від конфлікту: «На шляху до змін» 16 травня 2017 року відбувся візит до Луганської області Далі Навикиене, заступника директора Центру дітей та молоді Литви; Йоланти Маркевечене, менеджера проекту, організатора проектів у сфері неформальної освіти Центру дітей та молоді Литви; Антона Єрьоменка, партнера проекту, співробітника Українського державного центру позашкільної освіти, президента молодіжної громадської організації «Київський інтелект клуб».
У рамках проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Хмарні сервіси в освіті» 11 травня 2017 року в КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8» відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як чинник створення інноваційного простору в умовах розбудови Нової української школи».
Учасниками семінару стали Світлана Литвинова, керівник всеукраїнського експерименту «Хмарні сервіси в освіті», доктор педагогічних наук, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; Олена Пінчук, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; представники експериментальних майданчиків з різних областей України; викладачі та методисти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, відділу освіти Лисичанської міської ради та педагоги закладів освіти Луганської області.
Завершився проект професійного розвитку «Методична компетентність молодого вчителя-філолога як складова професійної компетентності» для вчителів української мови та літератури.
На проекті були присутні вчителі з Сєвєродонецька, Лисичанська, Рубіжного, Кремінського, Новоайдарського й Старобільського районів. Ведучим тренером проекту була Валентина Колодяжна, методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання.
На сайті 50 гостей та 0 користувачів