09 листопада 2021 року в День української писемності та мови в Україні пишуть традиційний диктант національної єдності.
З 03 листопада по 05 листопада 2021 року для вчителів 5–11 класів ЗЗСО Луганщини відбувся семінар-тренінг «Методика використання арттерапії в роботі педагога та працівників психологічної служби закладів освіти».
Захід проводився на платформі Microsoft Tеаms. Модератор семінару-тренінгу –Оксана Рачок, методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО.
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 28 жовтня 2021 року розпочалось навчання вчителів 5–11 класів закладів загальної середньої освіти, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа». Триденні семінари-тренінги «Технології подолання навчальних та поведінкових труднощів у дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі» охоплять шість груп педагогів.
Відновна культура, миробудування та ненасильницька комунікація – сучасні тренди для впровадження в освітній і громадський простір. Цим питанням було присвячено Всеукраїнську практичну конференцію «На шляху до розбудови миру: сучасні практики та перспективи розвитку медіації». Захід провела ГО «Ла Страда – Україна» 03–04 листопада у співпраці з Міністерством освіти і науки України за участю Урядової уповноваженої з гендерної політики Катерини Левченко.
Запрошуємо до співпраці науковців, методистів, директорів ЗДО, ЗЗСО та ЗП(ПТ)О, учителів і вихователів, психологів і соціальних працівників, а також усіх, хто має бажання змінювати освіту на краще.
Якщо ви відчуваєте, що ваші напрацювання, форми й методи роботи, дослідження та проєкти становитимуть інтерес для всієї педагогічної спільноти України, пропонуємо долучитися до плеяди авторів журналу «Освіта на Луганщині».
До друку приймаються неопубліковані раніше матеріали, які відповідають тематиці науково-методичного журналу з педагогічних наук і висвітлюють такі питання: теорії педагогіки й психології; історії педагогіки, психології, освіти; методики й технології навчання й виховання; реформування освіти; якості та моніторингу освіти; інноваційного досвіду закладів освіти; інклюзивної освіти; діяльності експериментальних закладів освіти тощо.
На сайті 62 гостя та 0 користувачів