Луганський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді інформує, що в грудні 2020 року – квітні 2021 року Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді проводитиметься Всеукраїнський конкурс молодіжних проєктів з енергоефективності «Енергія і середовище» під гаслом «Збережемо енергію – збережемо Планету!».
21 грудня 2020 року колегія Міністерства освіти і науки України схвалила нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти. Це дозволить продовжити реформу дошкільної освіти, а також забезпечить наступність між дошкіллям і школою. Після доопрацювання Базовий компонент дошкільної освіти буде затверджено наказом МОН та оприлюднено на сайті.
Базовий компонент дошкільної освіти – це Державний стандарт, що визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 18 грудня 2020 року відбувся обласний науково-практичний онлайн-семінар «“Культура добросусідства” як сучасний орієнтир для формування толерантної соціально компетентної особистості дошкільника».
Учасників заходу привітала методист кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО Катерина Андреєва. Активну участь у заході взяли педагогічні працівники комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 1 «Ластівка» Кремінської міської ради Луганської області».
Усеукраїнська духовно-наукова й просвітницька платформа «Цінності» запрошує заступників директорів з виховної роботи, методистів різного рівня предметів духовно-морального спрямування, учителів предметів духовно-морального спрямування взяти участь у роботі круглого столу (онлайн) «Професійна діяльність учителя предметів духовно-морального спрямування в умовах сучасних викликів».
Захід відбудеться 21 грудня 2020 року, початок – о 16.00. Приєднання за посиланням meet.google.com/zkv-ynsy-pvj.
Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі в інклюзивних класах (групах) закладів освіти».
На виконання частини сьомої статті 19 Закону України «Про освіту» й абзацу двадцять другого підпункту 9 пункту 4 розділу Х Закону України «Про повну загальну середню освіту» та відповідно до пункту 22 доручення Кабінету Міністрів України від 26.03.2020 р. № 11112/1/1-20 МОН розроблено вищезазначений проєкт постанови КМУ. Документ розроблено спільно з науковцями Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка АПН України.
Фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЛОІППО підготували опитування для освітян. Опитування присвячене онлайн-заходам (проєктам професійного розвитку, семінарам, тренінгам тощо), проведеним ОРЦПІО цього року.
Запрошуємо педагогів, зацікавлених у професійному розвитку за напрямом створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами, узяти участь у опитуванні за посиланням https://bit.ly/2ITxhNP.
На сайті 63 гостя та 0 користувачів