Шановні колеги, запрошуємо Вас взяти участь в анкетуванні з питань патріотичного виховання особистості.
Тези та презентації
- Базалєєва Т. І. Формування національно-патріотичного виховання учнівської молоді в умовах сучасної школи.
- Безпалова О. В. Взаємодія Міловської гімназії з партнерськими організаціями, громадою та родиною щодо виховання патріота-громадянина.
- Бондар Л. О. Сучасні підходи до національно-патріотичного виховання особистості засобами шкільної хімічної освіти.
- Бурім О. В. Формування громадянина-патріота в умовах сучасної школи.
- Буряк О. О. Екологізація навчально-виховного процесу як один із напрямів патріотичного виховання в сучасній школі.
- Васильєва Ю. Ф. Національно-патріотичне виховання молодших школярів у системі початкової освіти: досвід, пошуки, перспективи.
- Головченко А. О., Тарануха Н. І. Навчання дітей української мови засобами народознавства.
- Демчук С. В. Оновлений зміст національно-патріотичного виховання щодо формування громадянської свідомості особистості в освітньому закладі.
- Журавльова Н. М. Ефективні засоби національно-патріотичного виховання дітей і молоді в контексті педагогіки співробітництва.
- Зиза М. М. Громадсько активна школа як модель розвитку сучасного інноваційного закладу.
- Ізюмська Т. О. Реалізація завдань громадянської освіти та громадянського виховання в сучасному освітньому середовищі.
- Єлфімова О. І. Національно-патріотичне виховання дітей у закладах дошкільної освіти.
- Калько І. В. Сучасні підходи до виховання соціально значущих якостей особистості.
- Кечик О. О. Національно-патріотичне виховання на уроках іноземної мови.
- Кондратенко О. В. Принципи демократичного громадянства та патріотизму у навчально-виховному процесі.
- Кузьміна О. В. Система роботи КНВК «Школа — дитячий садок» з формування особистості дитини засобами національно-патріотичного виховання.
- Лазарєва С. В. Національно-патріотичне виховання особистості як стратегічне завдання загальної середньої освіти.
- Ларіонова Н. Б. Зміст національно-патріотичного виховання молодших школярів.
- Лисенко Н. І. Громадянська компетентність як основа патріотичного виховання молоді.
- Мальований М. М., Макаренко Т. М., Попович Я. М. Національно-патріотичне виховання учнівської молоді: досвід та пошуки.
- Михайлова Л. М. Патріотизм як моральна якість: проблеми формування.
- Нагибіна Ж. П. Інноваційні підходи до громадянського становлення особистості.
- Олійник І. І. Національно-патріотичне виховання дітей в початковій школі.
- Пагава О. В. Психолого-педагогічне проектування розвитку свідомості особистості як складова патріотичного виховання.
- Проніна О. В. Патріотизм як невід'ємна складова духовно-морального виховання особистості.
- Пищик Д. А. Ефективні засоби національно-патріотичного виховання дітей і молоді в контексті педагогіки співробітництва.
- Проценко З. А. Патріотичне виховання на основі Християнського віровчення у взаємодії з українською православною церквою Київського патріархату.
- Савонова Г. І. Культурологічний аспект патріотичного виховання учнівської молоді.
- Смага О. Л. Роль шкільної психологічної служби у формуванні життєвої компетентності та становленні свідомих громадян сучасної України
- Саранов С. В. Національно-патріотичне виховання особистості та розвиток громадянського суспільства в Європі: історичні й соціокультурні аспекти.
- Святополк С. В. Національно-патріотичне виховання дітей та молоді: пошуковий та дослідницький аспекти.
- Тарасенко О. В., Хмельницька О. П. Партнерство як стратегічний ресурс інноваційного розвитку сучасного позашкільного навчального закладу.
- Уманська Т. О. Соціальне партнерство в проекті неформальної освіти «відкривай україну» (із досвіду роботи Кремінської школи-гімназії Кремінської районної ради луганської області).
- Устименко О. І. Психологічний супровід національно-патріотичного виховання дітей у рамках наступності ДНЗ та школи.
- Чумак О. І. Національно-патріотичне виховання учнів на уроках географії та в позаурочний час: практичний досвід.
- Хорошевська С. Г. Краєзнавчий підхід – основа національно-патріотичного виховання на уроках природничого циклу.
- Хортіва О. В. Використання змістовних ліній мовного компоненту для вирішення проблем національно-патріотичного виховання учнів на уроках англійської мови в сучасній українській школі.
- Щербак О. М. Національно-патріотичне виховання педагогів в умовах суспільних змін.