19 листопада 2021 року відбулась Усеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Мережа шкіл новаторства України: розвиток професійної компетентності керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників у контексті реалізації післядипломної освіти».

У заході, який відбувся за ініціативи Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського, узяли участь науковці, викладачі, аспіранти, докторанти, здобувачі наукових ступенів, управлінці та працівники освіти, які сприяють розповсюдженню ідей шкіл новаторства.

Місія е-конференції передбачала обговорення актуальних питань координації розвитку шкіл новаторства України, професійних компетентностей керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників.

Учасників конференції привітали Микола Кириченко, ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор філософії, член-кореспондент Національної академії наук вищої освіти України, Віталій Зелюк, директор Полтавського ОІППО ім. М. В. Остроградського, кандидат педагогічних наук, доцент, Тамара Сорочан, директор ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор.

Основні напрями роботи конференції охоплювали шість наукових панелей. Модератором другої наукової панелі «Розвиток професійної компетентності керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників» виступила Ольга Касьянова, заступник директора з наукової роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент. На панелі інноваційні ідеї представили, зокрема, освітяни Луганщини: Світлана Бєлуха, директор Лисичанської багатопрофільної гімназії, Ольга Кряжич, доцент кафедри програмування і математики СНУ імені Володимира Даля, кандидат технічних наук, старший науковий дослідник, Ірина Горобинська, директор СЗШ І-ІІІ ступенів № 5 м. Сєвєродонецька, Марина Устенко, директор Попаснянського ліцею № 21, Тамара Уманська, учитель української мови та літератури Кремінського ліцею № 5.

Усеукраїнська науково-практична конференція відбулась уперше, водночас  інтерес, який виявили освітяни до проблематики шкіл новаторства України, свідчить про необхідність подальшого обговорення у фахових колах і суспільстві зазначеної теми.