- Методичні рекомендації МОН України про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах (курси морально-духовного спрямування) (лист МОН України №1/9-437 від 17.08.2016 року).
- «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.04.2012 р. № 409», додаток 13 (наказ МОН України № 664 від 29.05.2014 року).
- «Про вивчення курсів духовно-морального спрямування у 2013/2014 навчальному році» (лист МОН України №1/9-324 від 16.05.2013 року).
- Концептуальні засади вивчення предметів духовно-морального спрямування в загальноосвітніх навчальних закладах (рішення колегії МОН України, протокол № 8/1-2 від 29.06.2006 року).
- «Про вивчення у навчальних закладах факультативних курсів з етики віри та релігієзнавства»(наказ МОН України № 437 від 26.07.2005 року).
- «Про вивчення етики у 2005/2006 навчальному році» (лист МОН України № 1/9–436 від 18.08.2005 року).
Процес відродження незалежної демократичної України з її прагненням увійти повноправним членом у світову цивілізацію передбачає всебічне втілення в суспільне та індивідуальне життя цивілізаційних основ життєустрою на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Відповідно, метою освітнього процесу має бути не тільки надання основ знань з різних предметів, а й формування всебічно розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової прийняти виклик сучасного життя. Цьому має сприяти забезпечення в освітньому процесі закріпленого Конституцією України права особи на свободу совісті та світогляду.
На сайті 55 гостей та 0 користувачів