Луганський обласний центр практичної психології та соціальної роботи є структурним підрозділом Луганського ОІППО.
Напрями роботи центру:
- науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти регіону;
- координація науково-дослідних, практичних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби;
- вивчення, узагальнення, та впровадження досягнень психологічної науки та передового досвіду;
- розгортання єдиної інформаційної системи психологічної служби.
Науково-практична та науково-методична діяльність центру є пріоритетною та здійснюється у межах повноважень центру відповідно до цільових програм, діяльності психологічної служби системи освіти України. Вона включає впровадження досягнень психологічної науки та передового світового і вітчизняного досвіду, розробку і апробацію новітніх технологій організації та розвитку психологічної служби системи освіти регіону, технологій з методичного, дидактичного та змістовного забезпечення освіти; науково-методичну та інформаційну підтримку педагогічних працівників закладів освіти обласного підпорядкування.
Науково-дослідна діяльність центру відповідно до повноважень обласної ланки психологічної служби системи освіти передбачає: розробку шляхів та засобів підвищення ефективності системи післядипломної педагогічної освіти та діяльності працівників навчальних закладів і методичних установ, практичних психологів, соціальних педагогів; проведення соціально-психологічних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби.
Науково-дослідна діяльність центру спрямована також на вирішення актуальних проблем освіти у питаннях психології, управління, освітніх технологій. Результати дослідної роботи оформляються у вигляді методичних рекомендацій, статей, збірників тощо.
Освітня та консультативна діяльність передбачає надання методичних рекомендацій районним (міським) відділам (управлінням) освіти, методичним установам системи освіти області щодо основних видів діяльності психологічної служби з оптимізації процесу управління та проблеми психологічного забезпечення й підвищення ефективності педагогічного процесу.
Просвітницька діяльність спрямована на формування громадянської свідомості щодо освіти й реалізується безпосередньо через просвітницьку та видавничу діяльність Центру як структурного підрозділу інституту, а також через взаємодію працівників Центру з іншими освітніми закладами.
Склад центру
Кафедра здійснює фахове вдосконалення педагогічних працівників з таких спеціальностей:
- учитель математики;
- учитель фізики;
- учитель хімії;
- учитель інформатики;
- учитель біології;
- учитель екології;
- учитель географії;
- учитель економіки;
- учитель астрономії;
- учитель природознавства.
Напрями роботи кафедри:
- забезпечення інформаційного, наукового, навчально-методичного, науково-методичного супроводу курсів підвищення кваліфікації вчителів різного фаху відповідно до їхніх потреб та запитів;
- використання компетентнісного потенціалу інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі закладів освіти Луганської області;
- науково-методичний супровід інноваційної та дослідно-експериментальної діяльності освітніх закладів з метою підвищення якості освіти;
- організація, розвиток та узагальнення результатів діяльності творчих груп учителів з вирішення актуальних проблем реалізації оновленого змісту шкільної природничо-математичної освіти;
- публікація результатів науково-методичних досліджень працівників, представників наукової школи кафедри в науковому збірнику ЛОІППО та педагогічних фахових виданнях, матеріалах конференцій;
- продовження роботи зі здібними й обдарованими дітьми, проведення учнівських предметних олімпіад (ІІ і ІІІ етапи, підготовка до проведення ІV етапу), Усеукраїнських конкурсів з дисциплін природничо-наукового циклу;
- робота з творчо працюючими вчителями на курсах підвищення кваліфікації з підготовки науково-педагогічних публікацій, проведення фахових конкурсів «Учитель року»;
- активізація самоосвітньої діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін.
Склад кафедри
Коваленко Ярослава Валеріївна – методист (географія та економіка) Коло професійних інтересів: розвиток професійних компетентностей учителів географії та економіки в сучасній школі. |
Мета діяльності центру: впровадження інформаційних та комунікаційних техологій, що забезпечують подальше удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти.
Основні напрями діяльності Центру:
- забезпечення поступової інформатизації системи освіти, спрямованої на задоволення освітніх і комунікаційних потреб учасників навчально-виховного процесу;
- формування електронної бази даних випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів;
- забезпечення підвищення кваліфікації й перепідготовки педагогічних працівників освітніх закладів регіону;
- надання фізичним та юридичним особампослуг у галузі післядипломної педагогічної освіти та пов'язаних з нею в інших галузях діяльності;
Склад Центру
Кафедра здійснює фахове вдосконалення педагогічних працівників з таких спеціальностей:
- учитель історії;
- учитель правознавства;
- учитель української мови і літератури;
- учитель російської мови і літератури;
- учитель іноземної мови;
- учитель світової літератури.
Напрями роботи кафедри: - організація та проведення навчання всіх категорій працівників освіти Луганської області в галузі суспільно-гуманітарної освіти з метою формування та розвитку компетентностей, підвищення рівня гуманітарної культури педагогів;
- науково-методичний супровід учасників освітнього процесу з питань гуманітарної освіти, розробка необхідних науково-методичних матеріалів;
- організація досліджень та участь у проведенні педагогічних експериментів, упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітню діяльність закладів освіти;
- координація освітніх проєктів у галузі гуманітарної освіти та забезпечення взаємозв’язку всіх ланок освіти Луганської області;
- залучення до співпраці провідних вітчизняних і міжнародних організацій з метою узагальнення та розповсюдження найкращого педагогічного досвіду.
Склад кафедри
Кафедра здійснює фахове вдосконалення педагогічних працівників з таких спеціальностей:
- директори шкіл;
- заступники директорів шкіл з навчально-виховної та виховної роботи;
- педагоги-організатори;
- шкільні бібліотекарі;
- керівники гуртків;
- учителі, які викладають предмет «Основи здоров’я»;
- учителі, які викладають курси духовно-морального спрямування.
Напрями роботи кафедри:
- застосування компетентнісного підходу до професійного розвитку керівників та педагогів освітніх закладів у вирішенні сучасних освітніх задач;
- забезпечення безперервного професійного розвитку управлінських та педагогічних кадрів у курсовий та міжкурсовий періоди;
- науково-методичний супровід інноваційної та дослідно-експериментальної діяльності навчальних закладів з метою підвищення якості освіти;
- розробка змістового та організаційно-методичного забезпечення професійного розвитку керівників та педагогічних кадрів в умовах неперервної освіти;
- упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечать удосконалення та підвищать ефективність підготовки керівних та педагогічних кадрів;
- науково-методичний супровід організації та розбудови громадсько активних шкіл як інноваційної моделі розвитку освітніх систем;
- розвиток професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів щодо проведення роботи з патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в умовах сучасних українських реалій.
Склад кафедри
Кафедра здійснює фахове вдосконалення професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти Луганської області з таких спеціальностей:
- учитель початкових класів закладу загальної середньої освіти;
- вихователь групи подовженого дня закладу загальної середньої освіти;
- учитель мистецтва, який викладає в початковій школі;
- директор (завідувач) закладу дошкільної освіти;
- вихователь-методист закладу дошкільної освіти;
- вихователь закладу дошкільної освіти;
- музичний керівник закладу дошкільної освіти;
- інструктор з фізичного виховання закладу дошкільної освіти;
- асистент вихователя закладу дошкільної освіти;
- практичний психолог закладу загальної середньої та дошкільної освіти;
- соціальний педагог закладу загальної середньої освіти;
- учитель-дефектолог закладу загальної середньої та дошкільної освіти;
- асистент учителя закладу загальної середньої освіти;
- учитель фізичної культури закладу загальної середньої освіти;
- учитель, який викладає предмет «Захист України»;
- учитель-логопед закладу загальної середньої та дошкільної освіти;
- учитель трудового навчання та предмета «Технології» закладу загальної середньої освіти;
- педагогічний працівник, який працює з дітьми з особливими освітніми потребами;
- учитель образотворчого мистецтва закладу загальної середньої освіти;
- учитель музичного мистецтва закладу загальної середньої освіти;
- учитель інтегрованого курсу «Мистецтво» закладу загальної середньої освіти;
- вихователь закладу загальної середньої освіти.
Напрями роботи кафедри:
- співробітництво з освітянами у сфері проведення курсів з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;
- упровадження новітнього змісту підвищення кваліфікації педпрацівників з використанням провідних технологій (за результатами регіональних, міжнародних проектів);
- соціально-педагогічний та психологічний супровід та підтримка учасників освітнього процесу в закладах освіти;
- науково-методичне забезпечення освітнього процесу новітніми інформаційно-комунікативними технологіями;
- психолого-педагогічний супровід експериментальної діяльності закладів дошкільної та загальної середньої освіти;
- співпраця з міжнародними організаціями (Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ), Громадською організацією «Ла Страда – Україна») щодо підвищення рівня знань педагогів у сучасних умовах соціокультурних змін.
Склад кафедри
На сайті 495 гостей та 0 користувачів