- здійснення методичного та аналітичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів;
- методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами;
- здійснення аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у Луганській області;
- проведення аналізу даних реєстру дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі - комплексна оцінка) і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах у Луганській області за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
- підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, запобігання дискримінації, формування позитивного ставлення до таких дітей та їх батьків.
- здійснює підвищення професійної компетентності педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації та проведення, зокрема, тренінгів, семінарів, вебінарів;
- надає консультативно-методичну допомогу з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, установ (закладів) соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам (іншим законним представникам) дитини, посадовим особам обласної держадміністрацій, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням;
- проводить аналіз даних щодо фахівців, які надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами у Луганській області (їх професійний рівень, місце роботи);
- здійснює узагальнення інформації про заклади освіти Луганської області, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами;
- проводить аналіз даних щодо охоплення навчанням дітей з особливими освітніми потребами вивчає та узагальнює досвід роботи закладів освіти;
- надає в межах компетенції пропозиції щодо удосконалення законодавства з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами відповідному структурному підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів органів управління освітою обласного, міських держадміністрацій та МОН;
- співпрацює з Інститутом спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук та іншими структурними підрозділами закладу післядипломної педагогічної освіти щодо застосування сучасних методик проведення комплексної оцінки, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, адаптації освітніх програм до потреб дітей з особливими освітніми потребами, розробки індивідуальної програми розвитку та з інших питань в межах своєї компетенції;
- проводить інформаційно-просвітницьку роботу з підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, у взаємодії з громадськими об’єднаннями, батьками (іншими законними представниками) дітей, закладами освіти шляхом організації та проведення лекцій, тренінгів, семінарів, вебінарів, поширення інформаційних матеріалів у засобах масової інформації тощо.
КАФЕДРА СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ТА МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ |
КАФЕДРА ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН ТА МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ |
ОБЛАСНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ПІДТРИМКИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
Напрями діяльності відділу:
- набір і редагування матеріалів, затверджених ученою радою ЛОІППО, матеріалів до конференцій та семінарів, науково-методичних матеріалів тощо;
- наповнення сайту ЛОІППО контентом;
- підготовка матеріалів до друку в журналі “Освіта на Луганщині”;
- популяризація досягнень педагогів та учнів Луганщини;
- висвітлення в ЗМІ діяльності Луганського ОІППО.
Склад відділу
Напрями діяльності Центру моніторингу якості освіти:
- збір, зберігання, обробка інформації про діяльність навчальних закладів Луганської області;
- моніторинг якості освіти навчальних досягнень учнів ЗНЗ на всеукраїнському та регіональному рівнях;
- підготовка вчителів до організації та проведення ЗНО (спільно з Донецьким регіональним центром оцінювання якості освіти);
- організація та проведення міжнародних порівняльних досліджень TIMSS, PISA, PIRLS;
- моніторинг і оцінка превентивної освіти дітей і молоді;
- організація роботи регіонального вузла обробки інформації ІВС «Освіта» (замовлення документів про освіту державного зразка для випускників загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів; cупроводження єдиної бази даних: навчальних закладів області, учнів ЗНЗ та студентів ПТНЗ);
- організація роботи консультаційних пунктів для працівників освіти («Упровадження моніторингових досліджень у практику роботи навчального закладу», «Нормативно-методичне забезпечення атестації закладів освіти», «Організація та проведення ЗНО», «Навчання здоровому способу життя на засадах розвитку життєвих навичок», «Інформаційне забезпечення проведення регіональних, всеукраїнських та міжнародних моніторингових досліджень»);
- апробація підручників.
Склад центру
Савенко Любов Миколаївна – методист. Коло наукових інтересів: управлінський супровід моніторингу якості освіти. |
Коршунова Любов Іванівна – методист. |
Луганський обласний центр практичної психології та соціальної роботи є структурним підрозділом Луганського ОІППО.
Напрями роботи центру:
- науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти регіону;
- координація науково-дослідних, практичних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби;
- вивчення, узагальнення, та впровадження досягнень психологічної науки та передового досвіду;
- розгортання єдиної інформаційної системи психологічної служби.
Науково-практична та науково-методична діяльність центру є пріоритетною та здійснюється у межах повноважень центру відповідно до цільових програм, діяльності психологічної служби системи освіти України. Вона включає впровадження досягнень психологічної науки та передового світового і вітчизняного досвіду, розробку і апробацію новітніх технологій організації та розвитку психологічної служби системи освіти регіону, технологій з методичного, дидактичного та змістовного забезпечення освіти; науково-методичну та інформаційну підтримку педагогічних працівників закладів освіти обласного підпорядкування.
Науково-дослідна діяльність центру відповідно до повноважень обласної ланки психологічної служби системи освіти передбачає: розробку шляхів та засобів підвищення ефективності системи післядипломної педагогічної освіти та діяльності працівників навчальних закладів і методичних установ, практичних психологів, соціальних педагогів; проведення соціально-психологічних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби.
Науково-дослідна діяльність центру спрямована також на вирішення актуальних проблем освіти у питаннях психології, управління, освітніх технологій. Результати дослідної роботи оформляються у вигляді методичних рекомендацій, статей, збірників тощо.
Освітня та консультативна діяльність передбачає надання методичних рекомендацій районним (міським) відділам (управлінням) освіти, методичним установам системи освіти області щодо основних видів діяльності психологічної служби з оптимізації процесу управління та проблеми психологічного забезпечення й підвищення ефективності педагогічного процесу.
Просвітницька діяльність спрямована на формування громадянської свідомості щодо освіти й реалізується безпосередньо через просвітницьку та видавничу діяльність Центру як структурного підрозділу інституту, а також через взаємодію працівників Центру з іншими освітніми закладами.
Склад центру
Сторінка 1 із 2
На сайті 48 гостей та 0 користувачів