Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Міжнародна освітня платформа для професійного розвитку вчителів – результат литовсько-українського проєкту
Співпраця Луганського ОІППО з Міжнародною гуманітарною організацією «Лікарі світу»
Нові надходження на сайті ЛОІППО
Завдання обласного центру підтримки інклюзивної освіти
  1. здійснення методичного та аналітичного забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів;
  2. методичне забезпечення навчання та підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами;
  3. здійснення аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у Луганській області;
  4. проведення аналізу даних реєстру дітей, які пройшли комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини (далі - комплексна оцінка) і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах у Луганській області за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на обробку персональних даних неповнолітньої дитини;
  5. підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, запобігання дискримінації, формування позитивного ставлення до таких дітей та їх батьків.
 
Напрями діяльності обласного центру підтримки інклюзивної освіти
 
  1. здійснює підвищення професійної компетентності педагогічних працівників інклюзивно-ресурсних центрів, закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації та проведення, зокрема, тренінгів, семінарів, вебінарів;
  2. надає консультативно-методичну допомогу з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами керівникам та педагогічним працівникам закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, установ (закладів) соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам (іншим законним представникам) дитини, посадовим особам обласної держадміністрацій, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням;
  3. проводить аналіз даних щодо фахівців, які надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами у Луганській області (їх професійний рівень, місце роботи);
  4. здійснює узагальнення інформації про заклади освіти Луганської області, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами;
  5. проводить аналіз даних щодо охоплення навчанням дітей з особливими освітніми потребами вивчає та узагальнює досвід роботи закладів освіти;
  6. надає в межах компетенції пропозиції щодо удосконалення законодавства з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами відповідному структурному підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів  органів управління освітою обласного, міських держадміністрацій та МОН;
  7. співпрацює з Інститутом спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук та іншими структурними підрозділами закладу післядипломної педагогічної освіти щодо застосування сучасних методик проведення комплексної оцінки, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг, адаптації освітніх програм до потреб дітей з особливими освітніми потребами, розробки індивідуальної програми розвитку та з інших питань в межах своєї компетенції;
  8. проводить інформаційно-просвітницьку роботу з підвищення рівня обізнаності громадськості про дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, у взаємодії з громадськими об’єднаннями, батьками (іншими законними представниками) дітей, закладами освіти шляхом організації та проведення лекцій, тренінгів, семінарів, вебінарів, поширення інформаційних матеріалів у засобах масової інформації тощо.
 
Склад центру
 
Коган Ольга Володимирівна – завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.
 
Коло професійних інтересів: методичний супровід діяльності педагогічних працівників щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами; аналітичне та методичне забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів.
 
 
 
Манукян Олена Анатоліївна методист.
 
Коло професійних інтересів: формування інклюзивної компетентності педагогів щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами;  створення корекційно-розвивального середовища в умовах освітнього закладу; логопедичні технології, актуальні проблеми корекційно-логопедичної роботи.
 

Мирошниченко Олеся Ігорівна – методист.

Коло професійних інтересів: теорія мотивації; формування корпоративної культури; інваріантне моделювання в психокорекційній роботі; формування позитивної Я-концепції в осіб з освітніми труднощами; розвиток професійної Я-концепції в педагогів, що залучені до роботи в інклюзивному освітньому середовищі; дитяча психологія.

 
   

Напрями діяльності відділу:

  • набір і редагування матеріалів, затверджених ученою радою ЛОІППО, матеріалів до конференцій та семінарів, науково-методичних матеріалів тощо;
  • наповнення сайту ЛОІППО контентом;
  • підготовка матеріалів до друку в журналі “Освіта на Луганщині”;
  • популяризація досягнень педагогів та учнів Луганщини;
  • висвітлення в ЗМІ діяльності Луганського ОІППО.

Склад відділу


Савенкова Ольга Валеріївна

Савенкова Ольга Валеріївна – завідувач редакційно-видавничого відділу, асистент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист. Абсолютний переможець Луганської області в конкурсі фахової майстерності «Учитель року - 2009» у номінації «Українська мова та література»

Коло наукових інтересів: формування культурологічної компетентності учнів на основі інтегрованого підходу до викладання української мови.

Мешко Каріна Володимирівна – методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання, відповідальна за сайт.

Кузьменко Марія Іванівна – методист кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання.

Склад відділу

Нікітченко Олена Станіславівна

Нікітченко Олена Станіславівна – завідувач навчального відділу, учитель вищої категорії, учитель-методист. Автор 5 публікацій методичного характеру.

Коло наукових інтересів: сучасні технології в навчанні іноземної мови.

Напрями діяльності Центру моніторингу якості освіти:

  • збір, зберігання, обробка інформації про діяльність навчальних закладів Луганської області;
  • моніторинг якості освіти навчальних досягнень учнів ЗНЗ на всеукраїнському та регіональному рівнях;
  • підготовка вчителів до організації та проведення ЗНО (спільно з Донецьким регіональним центром оцінювання якості освіти);
  • організація та проведення міжнародних порівняльних досліджень TIMSS, PISA, PIRLS;
  • моніторинг і оцінка превентивної освіти дітей і молоді;
  • організація роботи регіонального вузла обробки інформації ІВС «Освіта» (замовлення документів про освіту державного зразка для випускників загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів; cупроводження єдиної бази даних: навчальних закладів області, учнів ЗНЗ та студентів ПТНЗ);
  • організація роботи консультаційних пунктів для працівників освіти («Упровадження моніторингових досліджень у практику роботи навчального закладу», «Нормативно-методичне забезпечення атестації закладів освіти», «Організація та проведення ЗНО», «Навчання здоровому способу життя на засадах розвитку життєвих навичок», «Інформаційне забезпечення проведення регіональних, всеукраїнських та міжнародних моніторингових досліджень»);
  • апробація підручників.

Склад центру

Міняйло Вікторія Анатоліївна

Міняйло Вікторія Анатоліївна – методист.

Коло наукових інтересів: нормативно-правове забезпечення навчально-виховного процесу загальноосвітніх навчальних закладів щодо використання інформаційних технологій.


Савенко Любов Миколаївна – методист.

Коло наукових інтересів: управлінський супровід моніторингу якості освіти.


Коршунова Любов Іванівна – методист.

Луганський обласний центр практичної психології та соціальної роботи є структурним підрозділом Луганського ОІППО. 

Напрями роботи центру:

  • науково-методичне забезпечення діяльності психологічної служби системи освіти регіону;
  • координація науково-дослідних, практичних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби;
  • вивчення, узагальнення, та впровадження досягнень психологічної науки та передового досвіду;
  • розгортання єдиної інформаційної системи психологічної служби.

Науково-практична та науково-методична діяльність центру є пріоритетною та здійснюється у межах повноважень центру відповідно до цільових програм, діяльності психологічної служби системи освіти України. Вона включає впровадження досягнень психологічної науки та передового світового і вітчизняного досвіду, розробку і апробацію новітніх технологій організації та розвитку психологічної служби системи освіти регіону, технологій з методичного, дидактичного та змістовного забезпечення освіти; науково-методичну та інформаційну підтримку педагогічних працівників закладів освіти обласного підпорядкування.

Науково-дослідна діяльність центру відповідно до повноважень обласної ланки психологічної служби системи освіти передбачає: розробку шляхів та засобів підвищення ефективності системи післядипломної педагогічної освіти та діяльності працівників навчальних закладів і методичних установ, практичних психологів, соціальних педагогів; проведення соціально-психологічних досліджень за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби.

Науково-дослідна діяльність центру спрямована також на вирішення актуальних проблем освіти у питаннях психології, управління, освітніх технологій. Результати дослідної роботи оформляються у вигляді методичних рекомендацій, статей, збірників тощо.

Освітня та консультативна діяльність передбачає надання методичних рекомендацій районним (міським) відділам (управлінням) освіти, методичним установам системи освіти області щодо основних видів діяльності психологічної служби з оптимізації процесу управління та проблеми психологічного забезпечення й підвищення ефективності педагогічного процесу.

Просвітницька діяльність спрямована на формування громадянської свідомості щодо освіти й реалізується безпосередньо через просвітницьку та видавничу діяльність Центру як структурного підрозділу інституту, а також через взаємодію працівників Центру з іншими освітніми закладами.

Склад центру 

Байдик Віта Володимирівна – старший викладач кафедри педагогіки та психології, кандидат психологічних наук, завідувач обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти, практичний психолог, автор 26 публікацій, із яких 7 – у наукових фахових виданнях із психології, автор двох монографій, навчально-методичних посібників, автор спецкурсів  тощо.

Коло наукових інтересів: соціальна психологія та психологія соціальної роботи; дошкільна психологія; проблеми подолання наслідків професійного стресу у працівників закладів освіти; медіація як засіб вирішення конфліктів в освітньому середовищі


Пагава Оксана Володимирівна – методист Луганського обласного центру практичної психології та соціальної роботи, кандидат психологічних наук, практичний психолог, автор спецкурсу для педагогічних працівників ДНЗ та ЗНЗ «Психологія стресу: ресурси стресостійкості педагогічного працівника».

Коло наукових інтересівсоціальна психологія, психологія соціальної роботи, психологічне консультування соціально-психологічних проблем особистості, індивідуальна та групова психокорекція, психосинтез.

 

Столбун Наталія Олександрівна – методист (діяльність працівників психологічної служби системи освіти).

Коло наукових інтересів: методичний супровід діяльності фахівців соціально-психологічної служби закладів освіти з питань комплексної роботи з сім'єю, що опинилась у СЖО, та у роботі з дітьми-сиротами, та дітьми, позбавленими батьківського піклування.

На сайті 48 гостей та 0 користувачів