№ |
Повна назва |
Прізвище, конт. тел. відповідального виконавця |
Тема, |
Очікувані результати |
Основні публікації, |
1. |
Гірська
93292 Україна, Луганська область, м. Первомайськ, м. Гірське, вул. Совєтська, 30 |
Директор Маркова Любов Антонівна Конт. тел. |
Управлінські умови створення здоров’язбері-гаючого середовища для
2014 – 2019 рр. |
‑ Розробка комплексної корекційно-педагогічної програми школи-інтернату. ‑ Комплексна діагностика психолого-педагогічної компетентності учасників корекційно-педагогічної програми та внесення відповідних коректив до плану роботи з педагогічним колективом та батьківською громадськістю. ‑ Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи та підготовка методичних рекомендацій. ‑ Визначення, апробація та забезпечення управлінських умов щодо створення здоров’язберігаючого середовища для дітей з обмеженими можливостями у спеціальній загальноосвітній школі
|
‑ Бершанська С.М. З вірою в учня / С.М. Бершанська. – Л. : Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару, 2014. ‑ Маркова Л.А. Здоров’язберігаючі технології у роботі з дітьми / Л.А. Маркова. ‑ К. : «Шкільний світ», Всеукраїнська газета «Дефектолог», №6(90), червень 2014 ‑ Кузічкіна Т.З. Гармонія души і та тіла / Т.З. Кузічкіна. ‑ К. : «Шкільний світ», Всеукраїнська газета «Дефектолог» №6(90), червень 2014 ‑ Устінова О.П. «Оздоровчий ефект бойових мистецтв» / О.П. Устінова – К. : Всеукраїнська газета «Дефектолог» №6(90), червень 2014 ‑ Чуіщева І.А. Здоров’язберігаючі технології у логопедичній роботі / ‑ К. : «Шкільний світ», Всеукраїнська газета «Дефектолог» №6(90), червень 2014 ‑ Бершанська С.М., Толкачова Н.А. Використання нетрадиційного обладнання для корекції дрібної моторики / ‑Л. : Матеріали регіональної науково-практичної конференції, 2015
|
2. |
Кремінська загальноосвітня школа І–ІІІ ст.
92900 Україна, м. Кремінна, Луганська обл. пров. Радіщева,69
|
Директор Новицький Леонід Миколайович конт. тел. (06454) 2-15-82
|
Розвиток здоров'язбере-жувальної компетентності учасників
2014‑2018 рр. |
‑ Довести, що поняття «здоров’язберігаючі технології» об’єднує в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу щодо формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів. ‑ Забезпечити сприятливі умови навчання дитини в школі: відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання, оптимальної організації навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм). ‑ Забезпечити повноцінний та раціональний організований руховий режим. ‑ Довести, що впровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій пов’язано з використанням медичних (медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, лікувально-оздоровчих), соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності. |
‑ |
3. |
Рубіжанська загальноосвітня школа
93009 Україна, Луганська область, м. Рубіжне, Леніна, 19 |
Директор Матвієнко Вікторія Олександрівна
Конт. тел. (06453) 6-39-18, (06453) 6-39-14 |
Управління загальноосвітнім
2013 – 2017 рр. |
‑ Системні зміни навчально-виховного процесу в Рубіжанській загальноосвітній школі ІІІІ ступенів ‑ Розробка та упровадження авторської моделі школи здоров’я.
|
- |
4. |
Рубіжанська спеціалізована
93012 Україна, Луганської області м. Рубіжне вул. |
Директор Морозко Світлана Євгенівна
Конт. тел. (06453) 7-13-73
|
Сучасні умови
2013–2017 рр. |
‑ Створення педагогічної системи, яка забезпечує виховання особистості, здатної свідомо обирати та вести здоровий спосіб життя. ‑Визначення, апробація та забезпечення сучасних умов розвитку здоров'язбережувального середовища в навчально-виховному просторі школи
|
‑ Ткачук В.А., Мандич І.М. Сучасні умови розвитку здоров’язбережувального середовища в навчально-виховному просторі школи. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 74. ‑ Ткачук В.А., Мандич І.М. Система роботи школи щодо патріотичного виховання. «Родина – мала Батьківщина – Україна : сучасний зміст патріотичного виховання / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін. – Харків : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 51. |
5. |
КЗ «Рубіжанська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів» Луганської області
93009, Україна, Луганська область вул. Менделєєва, 1
|
Директор
Небесний Юрій Володимирович
Конт. тел. (06453) 6-32-88 (06453) 6-32-98
|
Технології та методики 2013-2017 рр. |
- Забезпечення виховання особистості, яка свідомо обиратиме ведення здорового способу життя та дотримання його впродовж свого існування; - Створення авторської моделі школи здоров’я. |
‑ В.О.Руденко, О.Соловйова, С.М. Скороднянська. Комплексна реабілітація хворої дитини в умовах навчально-реабілітаційного центру МЦФЕР-Україна. Освіта №6 2014р. ‑ Ю.В. Небесний, Технології та методики реабілітації хворої дитини в умовах навчально-реабілітаційного центру та санаторної школи-інтернату. Сєвєродонецьк, 2015 |
6. |
КЗ «Рубіжанський навчально – реабілітаційний центр «Кришталик» Луганської області
93 009 Україна, Луганська область, м. Рубіжне вул. Будівельників, 27
|
Директор
Колодна Наталія Анатоліївна
Конт. тел. (06453)50198, (06453)50196
|
Навчально-
2013 – 2018 |
‑ Результатом реалізації психолого-педагогічної концепції розвитку шкільної педагогічної системи має стати сформована особистість, основним показником якої є: її інтеграція в соціум, яка охоплює усі функціональні компоненти педагогічної системи: гностичний, проектувальний, конструктивний, комунікативний, організаторський. ‑ Поступове здійснення переорієнтації виховного впливу на особистість дитини з метою підвищення її соціальної позиції ‑ Реалізація комплексу діагностичних, лікувальних, профілактичних заходів, спрямованих на відновлення втрачених функцій органу зору. ‑ Упровадження діяльнісного підходу, який передбачає розвиток умінь і навичок особистості використання на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію дитини з особливими освітніми потребами в соціум, професійну самореалізацію, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти. ‑ загальнокультурні компетентності як здатність учнів орієнтуватися в культурному та духовному контексті сучасного суспільства, застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності. |
‑ Н.А. Колодна. Навчально-реабілітаційний центр як педагогічна система соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 94. ‑ Н.А. Колодна, Л.С. Муренець. Впровадження інноваційних технологій навчання, медико-педагогічної реабілітації та корекції дітей з вадами зору у навчально-реабілітаційному центрі «Кришталик». Збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції. ВП «Лисичанський педагогічний коледж ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2015. |
7. |
Кремінська школа-гімназія Кремінської районної ради Луганської області
92 905 Україна, Луганська область, Кремінський район, м. Кремінна, вул. Урицького, 18 |
Директор
Кукуяшна Євдокія Іванівна
Конт. тел.
|
Виховання
2014‑2017 рр. |
‑ Забезпечення неперервності й наступності економічної освіти, тісного зв’язку з іншими предметами (економічною і соціальною географією, історією, правознавством). ‑ Система раціонального економічного мислення й навичок поведінки сучасної людини в умовах ринкової економіки, вихованню патріотизму, ділової культури і культури спілкування. ‑ Знання учнів про розвиток податкової системи, вміння і навички використання теоретичних знань у розв'язанні економічних задач, прийнятті правильних рішень у повсякденному житті, ‑ Навички поведінки у ринкових відносинах, визначення професійних орієнтирів. ‑ Розробка та впровадження у варіативну частину навчального плану нових навчальних курсів («Основи податкових знань» (9 клас); «Основи європейської євроінтеграції» (10-11 клас); «Основи інтелектуальної власності» (10-11 клас). ‑ Розробка авторських програм із суспільно-гуманітарних дисциплін і спецкурсів. |
_ |
8. |
КО «Кремінський районний методичний кабінет Луганської області»
92905 Луганська область, м. Кремінна, вул. Совєтська, 2
|
Завідувач
Мацегора Людмила Іванівна
Конт. тел. (06454) 22876 |
Науково- 2014‑2017 рр. |
‑ Створення сприятливого морально-психологічного клімату, здорових міжособистісних стосунків у колективі, забезпечення захищеності кожного його члена; ‑ Зміна ставлення методистів, вчителів до оцінки результатів навчально-виховної діяльності. ‑ Формування ефективної експериментальної мережі закладів освіти. ‑ Забезпечення ефективного впровадження нових державних стандартів освіти. |
‑ |
9. |
Красноріченська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. Кремінської районної ради Луганської області
92913 Україна, Луганська область, Кремінський район, Смт. Красноріченське, кв. Верстатобудівників, 5 |
Директор Чекмарьова Лариса Володимирівна
Конт.тел. (06454)93157
|
Модернізація 2014-2017 рр. |
‑ Повнота і якість освітніх послуг, які надаються на визначеній території шкільною мережею при ефективному використанні ресурсів ‑ Ефективна взаємодію суб’єктів освітніх закладів, що входять до складу округу. ‑ Орієнтація територіальних освітніх систем на місцеві ринки праці. ‑ Розвиток механізмів впливу керівних органів освітнього округу (Ради освітнього округу) на підвідомчі системи (заклади освіти). ‑ Формування управлінської вертикалі в системі освітнього округу. ‑ Система ефективного використання ресурсної бази суб’єктів освітнього округу. |
-Л.В.Чекмарьова Модернізація управлінської діяльності в інноваційному просторі освітнього округу. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 9. |
10. |
Лисичанська багатопрофільна гімназія Лисичанської міської ради Луганської області
93106 Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Могілевського, 5
|
Директор Бєлуха Світлана Василівна конт. тел.
|
Управлінські та педагогічні 2013‑2017 рр. |
‑ Стійкий позитивний імідж гімназії ‑ Упровадження й апробація управлінських і педагогічних технологій, основаних на фасилітації й мотивації щодо досягнення успіху як особистісного результату учасників освітнього простору «Школи успіху», зростання ефективності означених технологій. ‑ Узагальнення й систематизація практичного досвіду діяльності Лисичанської багатопрофільної гімназії, як «Школи успіху». ‑ Формування та розвиток традицій гімназії. ‑ Розробка науково-методичних рекомендацій щодо запровадження відповідних управлінських і педагогічних технологій у масову практику. |
-Бєлуха С.В. «Експериментальна діяльність школи: створення університетського освітнього простору» // Директор школи ‑ «Шкільний світ» ‑ №7-8. ‑ квітень 2015 р. ‑ С.В Бєлуха. Управлінські та педагогічні технології забезпечення особистісного успіху в освітньому просторі Лисичанської багатопрофільної гімназії як «Школи успіху». Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 14. |
11. |
КЗ «Навчально-виховний комплекс школа І-ІІ ступеня – ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради» Луганської області
Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Московська, 282
|
Директор
Боровкова Світлана Валентинівна
Конт. тел. (095) 033-60-05
|
Управління 2013‑2017 рр. |
‑ Системні зміни навчально-виховного процесу в КЗ «НВК «Гарант», що покликані забезпечити розвиток медіа культури учнівського та педагогічного колективів, підготовку дітей та молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа. ‑ Формування медіа обізнаності, медіа грамотності, медіа компетентності учнів відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей |
-Боровкова С.В. Соціально-психологічні засади формування медіа культури особистості. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 155. |
12. |
Кремінська загальноосвітня школа І–ІІІ ст. №2 Кремінської районної ради Луганської області
92900 Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Титова 18
|
Директор
Новицький Микола Миколайович
Конт.тел. 8(06454) 3-13-48
|
Психолого-педагогічні умови розвитку психологічної культури 2014‑2018 рр |
‑ Створення сприятливого морально-психологічного клімату, здорових міжособистісних стосунків у колективі, тобто забезпечення умов захищеності кожного його члена. ‑Дотримання моральних норм співіснування в колективі, що потребує самоорганізації, самодисциплінованості особистості та змістовного обміну моральним досвідом. ‑ Спільна робота над проблемою, що спрямована на поглиблення відповідальності кожного члена педагогічного колективу та почуття обов’язку, які будуть поєднані з доброзичливістю, милосердям, бажанням допомогти іншим. |
- |
13. |
НВК Сватівська загальноосвітня школа І ступеня – гімназія Сватівської районної ради Луганської області
92600 Україна, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50-річчя Перемоги, 35 |
Директор
Євтушенко Світлана Вікторівна
Конт.тел. (06471)33903 |
Науково- 2014‑2017 рр. |
‑ Розвиток професійної компетентності педагогів. ‑ Вироблення інноваційного педагогічного стилю, оволодіння учителями технологіями формування творчої особистості дитини. ‑ Розвиток ініціативи, креативності учнів та вчителів з метою підвищення якості і результативності навчально-виховного процесу. ‑ Розширення мережі гуртків з урахуванням інтересів та здібностей учнів; ‑ Підвищення рівня психологічної комфортності учасників навчально-виховного процесу. |
-Шебаан Л.А. Науково-методичний супровід творчої діяльності учнів та вчителів у системі особистісно-орієнтованого навчання та виховання./Електронний ресурс. – Режим доступу : http://nvk-svatovo.at.ua/ |
14. |
Нижньодуванська ЗОШ І–ІІІ ст. Сватівської районної ради Луганської області
92612 Україна, Луганська область, Сватівський район, смт Нижня Дуванка, вул. Леніна, 64 |
Директор
Бикова Лідія Василівна
Конт.тел.
|
Створення навчально- 2014‑2018 рр.
|
‑ Створення умов для виявлення та розвитку індивідуальних здібностей особистості в системі виховної роботи. ‑ ефективність самореалізації кожного учасника педагогічного процесу. ‑ розробка науково-методичного супроводу системи виховної роботи на основі особистісно зорієнтованого підходу
|
- |
15. |
Сєвєродонецький багатопрофільний ліцей Луганської області
93412 Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 97 |
Директор
Скурідіна Олена Анатоліївна
Конт. тел.
|
Освітній простір 2014‑2019 рр.
|
‑ Розробка моделі освітнього простору ліцею для розвитку творчого потенціалу особистості. ‑ Забезпечення організаційних умов у навчально-виховному процесі для особистісного інтелектуального та творчого розвитку учасників навчально-виховного процесу. ‑ Упровадження та використання у навчально-виховному процесі нових педагогічних технологій, що сприятимуть особистісному розвитку інтелектуального, творчого потенціалу вчителів та учнів. ‑ встановлення тісних партнерських взаємин з громадою, позашкільними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування; ‑ Позитивний імідж ліцею. |
- Скурідіна О.А., Карпенко С.Л. Освітній простір як середовище розвитку інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 119. |
16. |
Рубіжанська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів №2 Рубіжанської міської ради Луганської області
93011 Україна, Луганська обл. м. Рубіжне пр-кт Кірова,28
|
Директор
Ошнек Олександр Анатолійович
Конт. тел. (06453) 7-60-82 (06453) 7-14-76
|
Формування міжкультурно-орієнтованої особистості в педагогічній 2013‑2018 рр |
‑ Сформованість міжкультурно-орієнтованої особистості засобами міжкультурної освіти ‑ Визначення та упровадження в роботу технологій формування міжкультурно-орієнтованої особистості |
-Чернишова Я. О. Формування міжкультурно-орієнтованої особистості засобами міжкультурної освіти у педагогічній системі школи Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 142. |
17. |
КДНЗ № 4 «Теремок» Старобільської міської ради Луганської області
92704 Україна, Луганська область, Старобільський район, м. Старобільськ, Суворова 4 |
Завідувач
Дорощук Наталія Олександрівна
Конт.тел. (06461) 2-24-76
|
Особистісний розвиток дитини 2011‑2016 рр. |
‑ Системні зміни психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку дитини. ‑ Використання інноваційних технологій щодо розвитку дошкільників, забезпечення їхньої морально-осмисленої внутрішньої свободи, творчих здібностей та індивідуальності.
|
- |
18. |
Гірська багатопрофільна гімназія Попаснянської міської ради Луганської області
93292 Україна, Луганська обл., м. Гірське, вул. Гагаріна, 19 |
Директор
Кацинська Олена Вікторівна
Конт.тел. 050 22 77 523 |
Естетично- 2014‑2018 рр |
‑ Створення стійкого позитивного іміджу навчального закладу. ‑ Розвиток професіоналізму педагогів. ‑ Створення сучасного культурно-освітнього середовища гімназії.
|
- |
19. |
Тошківський НВК «ЗНЗ ‑ ДНЗ» Попаснянської міської ради Луганської області
93281 Україна, Луганська область, м. Первомайськ, смт Тошківка, вул. Цуприка, 5 |
Директор
Черкасс Володимир Михайлович
Конт.тел. (067) 666-18-43
|
Виховання основ етичної культури школярів у навчально- 2014‑2018 рр. |
‑ Зміни в моделюванні виховного процесу дозволять здійснити змістовну корекцію параметрів соціального, духовного розвитку дітей та способів технології особистісно орієнтованого підходу до морально-етичного виховання; ‑ оновлені педагогічні умови сприятимуть навчальному закладу перейти на новий рівень розвитку духовної та моральної культури учнів.
|
- |
20. |
Сєвєродонецький навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа-колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради Луганської області
93400 Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гоголя, 37 |
Директор
Свергунова Людмила Володимирівна
Конт.тел. (06452)43420, (06452)41368 |
Формування громадянських якостей 2013‑2018 рр. |
‑ Створення структурно-функціональної моделі виховання колегіанта як громадянина України та громадянина глобалізованого світу та впровадження міжнародної роботи в освітній простір НВК. |
‑ Свергунова Л.В. Формування громадянських якостей особистості колегіанта як громадянина України і глобалізованого світу в системі міжнародної діяльності НВК. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 65. |
21. |
Зориківська загальноосвітня школа I‑III ст. Міловської районної ради Луганської області
92523 Україна, Луганська область, Міловський район, с. Зориківка, вул. Совєтська, 43 |
Директор
Чубар Валентина Василівна
Конт.тел. (06465) 9-32-19
|
Формування 2012-2017 рр. |
‑ Закріплення позитивного іміджу закладу. ‑ Удосконалення професійної майстерності педагога. ‑ Сформованість якостей лідера, якими має володіти учень, педагог, мешканець громади. ‑ Розширення сфери послуг на базі школи. ‑ Підтримка школи з боку громади у вирішенні проблем, пов’язаних із матеріально-технічним забезпеченням освітнього закладу. ‑ Удосконалення системи учнівського самоврядування. ‑ Формування різновікових лідерських груп для співпраці і взаємної підтримки. ‑ Демократизація зовнішнього шкільного простору, системи відносин у школі. |
‑ В.В.Чубар Формування якостей сучасного лідера в умовах сільської громадсько активної школи. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 70. |
22. |
Середня загальноосвітня школа I‑III ст.№ 16 м. Сєвєродонецька Луганської області
93 412 Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Гагарина, 97 |
Директор
Ночовка Людмила Василівна
Конт.тел. (06452) 3-30-53
|
Виховання в 2012-2016 рр. |
‑ Сприяння духовній самореалізації особистості кожного учня, підвищення культури в процесі співробітництва, діалогу і взаємодії учня й педагога. ‑ Корекція параметрів соціального, духовного розвитку дітей та способів технології особистісно-орієнтованого підходу до морально-етичного виховання. ‑ Оновлення педагогічних умов, що допоможуть навчальному закладу піднятися на новий рівень розвитку духовної та моральної культури |
‑ Воронкевич Н.В. Розробка клубу для старшокласників «Шлях до себе через іншого» // Класний керівник. – 2013. ‑ №1-2 (133-134) |
23. |
Лисичанський багатопрофільний ліцей Лисичанської міської ради Луганської області
93100 Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Свердлова, 277
|
Директор
Бутенко Наталія Володимирівна
Конт.тел. (06451)70082 |
Освіта для демократичного громадянства 2011‑2016 рр. |
Системні зміни навчально-виховного процесу в Лисичанському багатопрофільному ліцеї покликані забезпечити формування нового типу громадянина: не лише освіченого, але й активного, здатного зробити власний внесок у життя суспільства, своєї країни, здатного взяти на себе більшу міру відповідальності. |
‑ Бутенко Н. В. Освіта для демократичного громадянства. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 61.
|
24. |
Золотівська багатопрофільна гімназія Попаснянської районної ради Луганської області
93 295 Україна, Луганської обл.кв. Попаснянського р-ну, Сонячний,буд.12, м.Золоте-1, |
Директор
Заїка Володимир Миколайович
Конт.тел. (06455) 4-30-67, (066) 798-75-41.
|
Педагогічні умови соціалізації учнів гімназії як засобу формування ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави 2014-2018 рр. |
‑ Розробка моделі соціально-компетентного випускника гімназії. ‑ Забезпечення умов соціальної адаптації ефективного засвоєння учнями соціальних ролей, розвитку учнівського самоврядування, формування в учнів основ знань про основні закономірності розвитку особистості, соціального устрою та взаємодії соціальних структур суспільства. ‑ Формування вмінь оцінювати ситуації, відповідність засобів і методів обраним цілям, формувати проблеми та шляхи розвитку конкретних ситуацій; ‑ Упровадження та використання у навчально-виховному процесі нових педагогічних технологій, що сприятимуть особистісному розвитку вчителів та учнів; встановлення тісних партнерських взаємин з громадою, позашкільними та громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування. ‑ Формування та розвиток традицій гімназії. |
‑ Заїка В.М. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу учнів гімназії маленького міста засобами технологій особистісно орієнтовано ї освіти. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 130. |
25. |
КДНЗ «Ластівка» Міловської селищної ради Луганської області
92500 Україна, Луганська область, Міловський район, смт. Мілове, вул. Леніна, б. 57 А |
Директор
Радченко Інна Вікторівна
Конт. тел. 21236
|
Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі як умова повноцінного фізичного розвитку дитини 2014‑2018 рр |
‑ Розробка, впровадження й апробація розробленої системи фізично-оздоровчих заходів щодо підготовки фізично активної та всебічного розвиненої особистості в дошкільному навчальному закладі. |
-Грабовенко Н.В., Радченко І.В., Данильченко С.П. Організація фізкультурно – оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі як умова повноцінного фізичного розвитку дитини. ЛОІППО, 2015 |
26. |
КЗ «Навчально-виховний комплекс школа I‑II ст. ‑ ліцей «Гарант» Лисичанської міської ради Луганської області
93120 Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Московська, 282 |
Директор
Боровкова Світлана Валентинівна
Конт.тел. (095) 033-60-05 |
Соціально-психологічні засади формування медіакультури особистості 2011‑2016 рр.
|
‑ Системні зміни навчально-виховного процесу в КЗ «НВК «Гарант», що покликані забезпечити розвиток медіакультури учнівського та педагогічного колективів, підготовку дітей та молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа. ‑ Формування в учнів медіаобізнаності, медіаграмотності, медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей |
-Боровкова С.В. Соціально-психологічні засади формування медіа культури особистості. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 155. |
27. |
Попаснянська загальноосвітня школа I‑III ст. № 24 Попаснянської районної ради Луганської області
93304 Україна, Луганська область, м. Попасна, пров. Лермонтова,14 |
Директор
Ксенофонтова Наталія Вікторівна
Конт.тел. (06474) 2-13-80
|
Упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес 2011‑2016 рр. |
‑ Системні зміни навчально-виховного процесу школи покликані забезпечити розвиток медіа культури учнівського та педагогічного колективів, підготовку дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа. ‑ Формування у них медіаобразованності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей |
-Дунай И.А. Климова И. А. «Современное общество и медиакультура» «Проблемы внедрения медиаобразования в учебно-воспитательном процессе : поиски и перспективы». Газета Международная научно-практическая Интернет ‑ конференция 2015 |
28. |
Старобільська гімназія Старобільської районної ради Луганської області
92703 Україна, Луганська область, Старобільський район, м. Старобільськ, вул. Руднєва, 25 |
Директор
Фоменко Катерина Миколаївна
Конт. тел. (06461)20254 |
Формування інформаційно – комунікативної компетентності учнів сільської гімназії у глобалізованому освітньому просторі 2013‑2020 рр.
|
‑ Створення сучасного інформаційно-комунікативного простору гімназії (бібліотека, читальна зала, локальна мережа з виходом в Інтернет) |
‑ Мірошникова Н.Г. Патріотизм – одна з найважливіших рис всебічно розвиненої особистості. Родина – мала Батьківщина – Україна : сучасний зміст патріотичного виховання / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін. – Харків : СПД Рєзніков В. С., 2015. – 215 с. ‑ Фоменко К. М. Інформаційно-комунікативна компетентність випускника – основа успішного життя. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення». Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. – С. 46. |
29. |
Лисичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 Лисичанської міської ради Луганської області
93193, Україна, Луганська область, м. Новодружеськ, вул. Миру, буд. 45
|
Директор
Коняхін Ігор Євгенійович
Конт. тел. 2-83-46
|
Використання веб-сайтів в освітній діяльності
2015‑2019 рр.
|
‑ Створення та вільне користування веб-сайтами різних напрямів. |
- |
30. |
КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів № 8 Лисичанської міської ради Луганської області»
93100 Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Шкільна, 5 |
Директор
Никифоренко Галина Миколаївна
Конт.тел. (06451)73633 |
Використання сервісів Web 2.0 в освітній діяльності школи
2013‑2018 рр.
|
‑ Забезпечення оптимальних умов для самореалізації під час навчання за рахунок використання Web 2.0. ‑ Розвиток пізнавальної активності учнів, створення фундаменту для формування вмінь працювати та жити в сучасному інформаційному світі. ‑ Надання доступу до інформаційних ресурсів засобами сервісів Web 2.0. ‑ Зростання кількості учнів, що беруть участь у засвоєнні використання ресурсів Web 2.0. ‑ зростання ефективності роботи вчителів та адміністрації школи за рахунок використання сервісів Web 2.0. ‑ володіння сучасними методиками викладання й засобами організації навчального процесу засобами сервісів Web 2.0. |
‑ Касатова О.Л. Використання сервісів Web 2.0 в освітній діяльності школи. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Ч.І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова та ін.. ‑ Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. ‑ С.40. ‑ Рябоконь Е.В. Інноваційні та традиційні методи навчання інформатики // Інформатика в школі. – 2014. ‑ № 1 |
31. |
КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 12 «Малюк» Сєвєродонецької міської ради Луганської області
93416 Україна, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова,27-В
|
Завідувач
Черножукова Анжела Миколаївна
Конт.тел.: (06452) 2-87-95
|
Розвиток інформативної компетентності дітей дошкільного віку засобами інформаційно-комунікаційних технологій 2014‑2016 рр.
|
‑ Підвищення інформаційної культури учасників освітнього процесу ‑ Підвищення мотивації до використання ІКТ в професійній діяльності. ‑ Оволодіння різними способами отримання і обробки інформації, підвищення рівня комп’ютерної грамотності. ‑ Підвищення мотивації до організованої і самостійної освітньої діяльності; ‑ Зростання творчого потенціалу, пізнавальної активності, креативності мислення дітей. ‑ підвищення рівня готовності дітей до шкільного навчання. ‑ Взаємодія батьків з педагогами у питаннях освітньо-виховної роботи |
- |
32. |
Лисичанська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 Лисичанської міської ради Луганської області
93118 Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, кв. Ленінського комсомолу, 26 |
Директор
Ростовська Наталія Юріївна
Конт.тел. (06451)53812 |
Модульне навчання в школі як засіб формування особистості компетентного школяра
2015‑2020 рр.
|
‑ Системні зміни навчально-виховного процесу в школі покликані забезпечити стійкі позитивні результати в якості освіти, ефективно реалізувати Державні стандарти в сфері формування особистості компетентного школяра. ‑ Покращення організаційних, психолого-педагогічних умов для навчально-виховного процесу. ‑ Оновлення змісту і технології підготовки педагогів, якісно нового підходу до підвищення рівня професійної майстерності педагогів і результатів їх педагогічної діяльності. ‑ Розробка та упровадження моделі модульного навчання. ‑ Зменшення навантаження на вчителя й учня при підготовці конспекту уроку та домашніх завдань, зменшення маси портфеля. ‑ Збалансування розкладу дзвінків оптимального для всіх ступенів школи. |
- |
- Деталі
- Категорія: Заклади регіонального рівня