Формування навичок критичного мислення

на уроках іноземної мови 

Термін роботи групи: 2016 (І)-2016 (ХІІ)

Керівник групи:

НІКІТЧЕНКО

Олена Станіславівна,

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

Члени групи:

ТАРАСОВА

Ольга Анатоліївна,

методист першої кваліфікаційної категорії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

ЄРЕСЬКО

Світлана Іванівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Попаснянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 21 Попаснянської районної ради

КОРОБЧЕНКО

Надія Борисівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Сєвєродонецької середньої загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 16

ВОЙТОВИЧ

Оксана Анатоліївна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Новопсковської газопроводської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новопсковської районної ради

 

РИКОВА

Лариса Петрівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Кремінської школи-гімназії Кремінської районної ради

 
 Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1. Опанування головними поняттями та термінами

2. Характеристика навчального процесу, побудованого на засадах критичного мислення.

3. Етапи формування критичного мислення.

4. Розробка методичних прийомів з формування навичок критичного мислення.

5. Апробація в навчальних закладах технології формування критичного мислення на уроках англійської мови.

Кінцевий результат роботи творчої групи

1. Підготовка для вчителів англійської мови методичних рекомендацій (у форматі колективної статті) щодо формування навичок критичного мислення на уроках англійської мови.

Формування творчої особистості в процесі опанування інформаційними технологіями 

Термін роботи групи: 2016 (І)-2017 (ХІІ)

Керівник групи:

УДОВЕНКО

Наталія Іванівна,

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

Члени групи:  
 

ГРАЧОВ

Станіслав Вікторович,

учитель  вищої кваліфікаційної категорії Рубіжанського ліцею Рубіжанської міської ради

 
 

СМІРНОВА

Олена Олександрівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею Сєвєродонецької міської ради

 
 

ШУМОВА

Лариса Олександрівна,

викладач кафедри системної інженерії Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля

 
 

ЩЕРБАК

Ольга Василівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Сєвєродонецького НВК «Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» 

 Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1. Методи розв’язування олімпіадних задач з інформатики: комбінованих задач, задач на рекурсію, задач на графи.

2. Методи розв’язування олімпіадних задач з інформаційних технологій: автоматизація розрахунків і побудова діаграм в електронних таблицях, робота з базами даних, створення складних анімаційних ефектів у редакторі презентацій.

Кінцевий результат роботи творчої групи

1. Підготовка для вчителів інформатики електронного посібника з розв’язанням олімпіадних завдань підвищеної складності, які сприяють розвитку творчої особистості.

Блогосфера та її можливості у викладанні

шкільних курсів біології 

Термін роботи групи: 2016 (І)-2017 (ХІІ)

Керівник групи:     

ЛИСЕНКО

Надія Іванівна,

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

Члени групи:

ГРЕБЕНЮК

Оксана Олексіївна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії КЗ «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 Лисичанської міської ради

ЗІНЧЕНКО

Неля Василівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 9            Лисичанської міської ради

СУХОМОЗ

Наталія Олександрівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії КЗ «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3»           Лисичанської міської ради

ГОНЧАРОВА

Оксана Володимирівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 25 Лисичанської міської ради

ВЛАСЕНКО

Емілія Вікторівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Лисичанського багатопрофільного  ліцею Лисичанської міської ради

 Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1. Значення блогів і веб-сторінок у соціальних мережах для створення інформаційного самоосвітнього середовища вчителів та учнів.

2. Алгоритм створення блогу.

3. Сценарій сторінки блогу та його наповнення.

4. Обговорення першого досвіду створення блогів та їх застосування у навчальному процесі з біології.

Кінцевий результат роботи творчої групи

1. Підготовка для вчителів біології методичних рекомендацій щодо створення блогу (веб-сторінки); наповнення блогу (веб-сторінки) і застосування у навчально-виховному процесі та з метою самоосвіти та підготовки консультантів з питань створення мережі блогів.

Діяльнісний підхід при викладанні

курсу «Біологія рослин» 

Термін роботи групи: 2016 (ІХ)-2017(ХІІ)

Керівник групи:     

ЛИСЕНКО

Надія Іванівна,

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

 
Члени групи:  
 

ГАЙДУЧЕНКО

Марина Анатоліївна,

учитель біології вищої кваліфікаційної категорії середньої загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 4 міста Сєвєродонецька

 
 

ЗОЗУЛЯ

Тетяна Володимирівна,

учитель біології та географії вищої кваліфікаційної категорії, загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів № 13 міста Сєвєродонецька

 
 

АГАФОНОВА

Ольга Григорівна,

учитель біології та географії вищої кваліфікаційної категорії, Сєвєродонецького НВК «Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької  міської ради

 
 

КРИВОРОТОВА

Ольга Вікторівна,

учитель біології та географії вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист Сєвєродонецького НВК«Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» Сєвєродонецької міської ради

 
Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1. Вивчення проблеми в літературних джерелах.

2. Складання конструктора уроку з біології.

3. Апробація  форм та методів діяльнісного підходу при викладанні біології в 6 класі.

4. Розробка  методичних рекомендацій.

Кінцевий результат роботи творчої групи 1. Підготовка конструктора уроків та методичних рекомендацій для вчителів біології щодо реалізації діяльнісного підходу при викладанні біології у 6 класі.

Системний підхід до соціально-психологічної реабілітації дітей

з ООП в умовах закладів освіти

Термін роботи групи: 2016 (ІХ)–2018 (VI) 

Керівник групи:

 ГАЛЕНКО

Любов Анатоліївна,

методист кафедри педагогіки і психології Луганського ОІППО

  

Члени групи:

БАЙДИК

Віта Володимирівна,

старший викладач кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат психологічних наук

   

ОНОПКО

Інна Євгенівна,

завідувач Лисичанської ПМПК, логопед

   

КУЗНЕЦОВА

Оксана Іванівна,

практичний психолог ДНЗ № 12 міста Сєвєродонецька

   

МАЙСЬКА

Олена Вікторівна,

дефектолог Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

   

СЕМЕЙКО

Тетяна Олександрівна,

дефектолог-логопед СЗШ № 12 м. Лисичанськ

БЕЛЬЧЕНКО

Олена Олександрівна,

логопед ДНЗ «Іскорка» м. Лисичанськ

БЕЛОКОНЬ

Ганна Сергіївна,

логопед ДНЗ №  4 м. Сєвєродонецьк

МІШИНА

Наталія Павлівна,

асистент учителя Сєвєродонецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12

ЧЕПУРКО

Валентина Василівна,

асистент вчителя СЗШ № 12 м. Лисичанськ

ШЕВКОПЛЯС

НаталіяОлексіївна,

методист ДНЗ «Іскорка» м. Лисичанськ

   

КАМІНСЬКА

Лілія Анатоліївна,

асистент вихователя ДНЗ «Іскорка» м. Лисичанськ

   

КОЧЕРОВА

Поліна Вікторівна,

практичний психолог ДНЗ «Іскорка» м. Лисичанськ

ГОНЧАРОВА

Вікторія Олександрівна,

дефектолог ДНЗ «Іскорка» м. Лисичанськ

 

ІВАЩЕНКО

Ірина Михайлівна,

асистент вихователя ДНЗ № 14 м. Сєвєродонецьк

 

ШЕПІЛОВА

Олена Анатоліївна,

практичний психолог Лисичанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 14

 

ЛЯПОВКА

Юлія Юріївна,

психолог Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3

Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1. Аналіз стану підготовки педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу. 

2. Розробка алгоритму складання індивідуальних програм розвитку дитини з особливими освітніми потребами.

3. Створення інформаційної бази наукових та навчально-методичних праць з проблеми інклюзивної освіти.

4. Розгляд проблеми відсутності норм оцінювання дітей з розумовою відсталістю в середній і старшій школі, та окреслити шляхи її вирішення. 

Кінцевий результат роботи творчої групи

1. Підготовка методичних рекомендацій щодо організації та змісту інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.