Медіаосвіта як технологія  розвитку медіакомпетентності особистості за допомогою і на матеріалі медіа

Термін роботи творчої групи: 2018 (I)-2020 (XII)

Керівник групи:  

 БУРІМ

Олена Василівна

старший викладач кафедри управління освітою ЛОІППО

 

Члени групи:

БУКА

Марія Василівна

учитель історії та правознавства, викладач курсу «Основи медіаграмотності» Борівського навчально-виховного комплексу (загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)) Сєвєродонецької міської ради Луганської області

БОРОВКОВА

Світлана Валентинівна

директор КЗ "Навчально-виховний комплекс школа І-ІІ ступенів – ліцей  «Гарант» Лисичанської міської ради Луганської області»

ПЯТАШ

Тетяна Валеріївна 

учитель історії та правознавства, викладач курсу «Основи медіаграмотності» середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 міста Сєвєродонецька Луганської області

Основні питання для розгляду та виконання в 2018/2019 навчальному році

1. Вивчення та аналіз світового досвіду ефективного формування медіаграмотності особистості в умовах сучасної медіа реальності, зокрема і в Україні;

2. Визначення продуктивних форм та методів формування в учнів теоретичної бази знань з основ медіаграмотності і практичних навичок взаємодії з інформацією, отриманої з медіаджерел; вираження себе в сучасному медіапросторі засобами медіатворчості тощо.

Кінцевий результат роботи творчої групи

 

Підготовка науково-методичного посібника щодо формування медіаграмотної особистості школяра в умовах реформування школи

«Формування в молодших підлітків морально-духовних ціннісних орієнтацій у діяльності шкільного бібліотекаря»

Термін роботи творчої групи: 2018 (III)-2020 (XII)

Керівник групи:  

 ПРОНІНА

Олена Владиславівна

методист кафедри управління освітою ЛОІППО

 

Члени групи:

ЛЬВОВА

Вікторія Олександрівна

бібліотекар КЗ «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №29» Лисичанської міської ради Луганської області

КРАВЦОВА

Оксана Олексндрівна

завідуюча бібліотекою Старобільської гімназії Старобільської районної ради Луганської області

БАЛЬБУХ

Наталія Павлівна 

бібліотекар Литвинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біловодської районної ради Луганської області

Основні питання для розгляду та виконання в 2018 навчальному році

1. Вивчення та аналіз прогресивного педагогічного досвіду з даного питання.

2. Визначення ефективних форм і методів формування морально-духовних ціннісних орієнтацій в молодших підлітків у роботі шкільної бібліотеки.

3. Підготовка методичних рекомендацій із розробками занять і заходів щодо формування морально-духовних ціннісних орієнтацій в молодших підлітків у роботі шкільної бібліотеки

Кінцевий результат роботи творчої групи

 

Підготовка до видання методичних рекомендацій із розробками занять і заходів щодо формування морально-духовних ціннісних орієнтацій в молодших підлітків у роботі шкільної бібліотеки

«Формування в молодших підлітків морально-духовних ціннісних орієнтацій при викладанні предметів духовно-морального спрямування»

Термін роботи творчої групи: 2018 (III)-2019 (III)

Керівник групи:  

 ПРОНІНА

Олена Владиславівна

методист кафедри управління освітою ЛОІППО

 

Члени групи:

ШПАКОВА

Валентина Миколаївна

методист КУ «Сєвєродонецький методичний центр»

БАЛЬБУХ

Наталія Павлівна 

бібліотекар Литвинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Біловодської районної ради Луганської області

ЯЛИНИЧ

Олена Володимирівна

учитель християнської етики Сватівськоїзагальнооосвітньої школи І–ІІІ ступенів №2 Сватівської районної ради Луганської області

ЛЄБЄДЄВА

Ірина Валеріївна

учитель християнської етики середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 м. Сєвєродонецька Луганської області

 
Основні питання для розгляду та виконання в 2018 навчальному році

1. Виявлення та ознайомлення з прогресивним досвідомпедагогів Луганщини та України щодо виховання в молодших підлітків морально-духовних ціннісних орієнтацій у процесі викладання курсів духовно-морального спрямування.

2. Добір та розробка діагностичного інструментарію для аналізу рівнів сформованості в молодших підлітків моральних якостей.

3. Визначення ефективних форм і методів морального виховання особистості молодшого підлітка при викладанні курсів духовно-морального спрямування.

Кінцевий результат роботи творчої групи

 

Підготовка методичних рекомендацій щодо морального виховання молодших підлітків при викладанні курсів духовно-морального спрямування

Розвиток індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини в контексті Нової української школи

Термін роботи групи: 2018 (IX)-2020 (IX)

Керівник групи:

КОЛОДЯЖНА

Валентина Єгорівна,

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

  

Члени групи:

 

УМАНСЬКА Тамара Олександрівна

  • учитель української мови та літератури Кремінської школи-гімназії Кремінської районної ради
  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
  • учитель-методист
  • педстаж – 23 роки

За 2016–2018 роки вчитель підготувала:

- переможця І-ІІ етапів Усеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України в секції «Українська література»

- переможця І-ІІ етапів Усеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням, у номінації «Література»

- 3 переможці обласного конкурсу «Чому я поважаю професію військового» в номінаціях «Презентація», «Відеосюжет»

- 2 переможці І Всеукраїнського конкурсу учнівської та студентської творчості імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймося за нове життя», присвяченого  Лесі Українці, у номінаціях «Аудіовізуальний твір», «Науково-пошукова робота»

 

КОНЯХІНА Ганна Олегівна

  • учитель української мови та літератури, інформатики Лисичанської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 6 Лисичанської міської ради
  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
  • учитель-методист
  • педстаж – 24 роки

За 2016–2018 роки вчитель підготувала:

- переможця І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

- переможця І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій

 

ТРОСТЯНСЬКА Валентина Петрівна 

  • учитель української мови та літератури Старобільської гімназії Старобільської районної ради
  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
  • учитель-методист, нагороджена знаком МОН «Відмінник освіти України»
  • педстаж – 31 рік 

За 2016–2018 роки вчитель підготувала:

- 2 переможці І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

- 2 переможці І–ІІІ етапів VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка

- переможця І–ІІІ етапів ХVII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

- 3 переможці І–ІІІ етапів ХVII Всеукраїнського конкурсу, присвяченого Шевченківським дням

- переможця обласного конкурсу учнівської творчості «Чому я поважаю професію військового»

- переможця обласного конкурсу «Солов’їні далі» 

МАРИСНЯК Тетяна Миколаївна

  • учитель української мови та літератури Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею Сєвєродонецької міської ради
  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
  • учитель-методист
  • педстаж – 30 років

За 2016–2018 роки вчитель підготувала:

- 3 переможці І–ІІІ етапів Усеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури

- 5 переможців І–ІІІ етапів та переможця ІV етапу XVII–XVIII Міжнародних конкурсів з української мови імені Петра Яцика

- 2 переможці І–ІІІ етапів та переможця ІV етапу XVIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка

- переможця Всеукраїнського дитячого літературного конкурсу «Перо Дактиль» у номінації «Поезія»

- переможця обласного творчого інтернет-конкурсу «Солов’їні далі» в номінації «Інтимна лірика» 

ІЩИК Катерина Йосипівна

  • учитель української мови та літератури Старобільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №3 Старобільської районної ради
  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
  • педстаж – 20 років
  • переможець районного та обласного турів всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»

За 2016–2018 роки вчитель підготувала:

- 2 переможці І – ІІ етапів Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т.Шевченка

- 2 переможці І – ІІ етапів Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика 

КРИЖНА Катерина Митрофанівна

учитель української мови та літератури середньої загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 5 міста Сєвєродонецька

  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
  • педстаж – 42 роки
  • педагогічне кредо «Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, уміння їх плекати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини!»

Репрезентується досвід роботи щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури.

ЖЕРНОВА Ольга Іванівна

учитель української мови та літератури НВК «Новомикільська ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ», кваліфікація «спеціаліст вищої категорії», звання «Старший учитель», педагогічний стаж – 41 рік.

Основна дидактична мета вчителя – забезпечення переносу знань і способів дій у нові умови. Удосконалюючи свою методику викладання фахових предметів, вона активно використовує інтерактивні технології, розробляє посібники, словники, пам’ятки, потрібні учням для виконання завдань на уроках, олімпіадах, конкурсах, МАН, ЗНО.

Уроки мови та літератури будуються за принципом діалогу, полілогу й багаті на імпровізації. Важлива умова при цьому – ціннісно-смислова рівність дорослого й дитини. Для забезпечення ефективності навчання, повноцінності уроку вчитель поєднує репродуктивну й пошукову діяльність.

Постійний творчий пошук нестандартних форм, інноваційних технологій дає можливість педагогу крім ґрунтовної фахової підготовки володіти методикою майстерності. Її педагогічний хист, невичерпна енергія, працездатність, скромність, людяність, принциповість захоплює учнів і колег.

Брала участь у заходах різних рівнів:

  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Мовна палітра Луганщини»;
  • обласний з’їзд «Плекання української мови»,
  • обласний конкурс проектів лідерів шкільного самоврядування дитячої організації «Лугарі» (переможець нагороджений поїздкою до табору «Артек»);
  • проект Міністерства Великобританії «Соціально-економічне відродження Донбасу. Україна» (робота з молоддю);
  • Міжнародний проект «Турбота про літніх людей в Україні» (Німеччина);
  • обласна фольклорна експедиція з презентацією збірки українських народних пісень Слобожанщини «На калині, на малині» та записи виступів фольклорного ансамблю «Новомикільські переспіви» на всеукраїнському телебаченні (конкурс «Фольк-music») та обласному радіо;
  • стаття «Виховні можливості родинно-побутових пісень» (альманах «Тези Всеукраїнської науково-практичної конференції». Луганськ, «ЛНУ ім. Тараса Шевченка», 2012);
  • Всеукраїнський конкурс з українознавства «Патріот» (бронзовий сертифікат, 2015);
  • обласний конкурс «Чому я поважаю професію військового», номінація «Нарис до стіннівки» (переможець нагороджений тижневою поїздкою до Києва, 2015).

Працюючи з обдарованими дітьми, учитель обирає групові й індивідуальні форми роботи. З 2006 року очолює шкільний прес-центр «Чорнобривці», статті якого систематично друкуються в районній газеті «Кремінщина». Жернова Ольга Іванівна – керівник вокального дитячого ансамблю «Візерунки», переможця та дипломанта районних, обласних і міжнародних конкурсів.

За плідну діяльність щодо духовного відродження, збереження й розвитку української мови, ефективну науково-дослідницьку діяльність та роботу з молоддю нагороджена грамотами управління освіти й науки обласної  та районної державних адміністрацій.

Державні та відомчі нагороди:

  • Орден княгині Ольги, 2002 рік;
  • Почесна Грамота Міністерства освіти і науки України (за значний особистий внесок у розвиток освіти регіону та успіхи в навчанні й вихованні підростаючого покоління, 2008 рік).
Основні питання для розгляду та виконання 

1. Вивчення та аналіз прогресивного педагогічного досвіду щодо розвитку індивідуальної освітньої траєкторії обдарованої дитини в процесі формування уміння вчитися

2. Визначення сучасних стратегій, що надають можливість ефективніше доносити до учнів навчальний матеріал, сприяють розвитку креативності,цілісного мислення. обдарованості.

3. Використання педагогічних технологій щодо підготовки учнів до участі в інтелектуальних змаганнях  

 Кінцевий результат роботи творчої групи Підготовка до друку статей, методичних рекомендацій із розробками заходів щодо розвитку творчих здібностей особистості , створення банку завдань творчого характеру. 

Методична готовність учителя до реалізації основних положень гуманітарної складової нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти 

Термін роботи групи: 2016 (І)-2017 (XII)

Керівник групи:

ХАЙЛО

Ірина Володимирівна,

методист вищої кваліфікаційної категорії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО

 

Члени групи:  
 

МАРЧЕНКО

Сергій Леонідович,

учитель вищої кваліфікаційної категорії Сєвєродонецького НВК «Спеціалізована школа - колегіум Національного університету «Києво-Могилянська академія» 

 

ЛИСЕНКО

Лідія Григорівна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії спеціалізованої середньої школи№ 17 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов міста Сєвєродонецька 

ГОГІНА

Тетяна Костянтинівна,

заслужений учитель України, учитель вищої кваліфікаційної категорії Сватівської загальноосвітньої школа І-ІІІ ступенів № 8 Сватівської районної ради

АГАФОНОВА

Наталія Олексіївна,

учитель вищої кваліфікаційної категорії середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 міста Сєвєродонецька

Основні питання для розгляду та виконання в 2016-2017 навчальному році

1. Актуальність науково-методичної проблеми\та особливість нового Державного стандарту.

2. Гуманітарна складова нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

3. Сучасні зміни в діяльності вчителя історії щодо реалізації нового Державного стандарту.

Кінцевий результат роботи творчої групи 1. Підготовка для вчителів історії та правознавства методичних рекомендацій (у форматі колективної статті) щодо реалізації основних положень гуманітарної складової нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.