Одним із пріоритетних завдань Нової української школи є формування інклюзивного освітнього середовища. На цьому наголосив заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час міжнародної конференції «Інклюзія для всіх: освітня політика та практика».
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Як це – відчувати свою інакшість у школі чи університеті? Як тоді виглядає твоє середовище: вчителі й учні? Як воно поводиться? Чи можна зробити так, щоб усім було комфортно? І як, урешті, досягти цього?
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
ЦК Профспілки працівників освіти і науки на запити з місць щодо оплати праці вчителя-дефектолога за роботу з учнями з особливими потребами та встановлення вчителю-дефектологу спеціальної школи для дітей з вадами слуху кваліфікаційної категорії за суміщуваною посадою вихователя і повідомляє наступне...
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Ебіґейл Періш-Крейґ – психологиня, голова і радниця служби для студентів з інвалідністю в Мак’юенському університеті в канадській провінції Альберта. В її команді восьмеро осіб, і їхнє завдання – полегшити людям з інвалідністю доступ до вищої освіти. В Україну вона приїхала на форум «Доступ осіб з інвалідністю до вищої освіти» в Українському католицькому університеті. Ми поспілкувалися з Ебіґейл про її роботу, психічні захворювання як різновид інвалідності та необхідність особливого підходу до кожного.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Дочірні категорії
Сторінка 25 із 31