Верховна Рада ухвалила за основу і в цілому законопроект №6437 "Про внесення змін до закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг". 

За ухвалення закону проголосувало 297 народних депутатів.

Згідно зі статистичними даними близько 10% дітей в Україні складають діти з особливими потребами. Про це сказав Президент України Петро Порошенко, передає прес-служба Президента.

«Наскільки зараз наша школа готова відповідати цим особливим потребам дітей? Моє враження, що ми ще дуже далекі від цього. І це має бути одним із основних пріоритетів освіти», - наголосив Президент.

Він зауважив, що саме тому підтримав, щоб питання інклюзивної освіти дітей виділили в окремий пункт сьогоднішнього засідання Національної ради реформ.

Чергове засідання Національної Ради Реформ було присвячене темі освіти, безпеки та благополуччя дітей. Міністр освіти і науки Лілія Гриневич поінформувала про основні засади концепції Нової української школи, Голова Благодійного Фонду Порошенка Марина Порошенко розповіла про впровадження інклюзивної освіти, а Уповноважений Президента України з прав дитини Микола Кулеба доповів про необхідність реформи системи інституційного догляду і виховання дітей.

Президент Петро Порошенко наголошує на важливості забезпечення якісного освітнього процесу для дітей з особливими потребами.

«Наша школа, нарешті, має навчитися враховувати індивідуальність кожної дитини», - підкреслив Петро Порошенко та додав, що згідно зі статистичними даними близько 10% дітей в Україні складають діти з особливими потребами.

«Наскільки зараз наша школа готова відповідати цим особливим потребам дітей? Моє враження, що ми ще дуже далекі від цього. І це має бути одним із основних пріоритетів освіти», - наголосив Президент. Він зауважив, що саме тому підтримав, щоб питання інклюзивної освіти дітей виділили в окремий пункт сьогоднішнього засідання Національної ради реформ.

Основним напрямком роботи директорка Спеціальної школи-інтернату № 26 міста Києва вважає соціалізацію дітей та підготовку до майбутнього життя, інформує «Громадське радіо».

У студії — директорка Спеціальної школи-інтернату № 26 міста Києва Ольга Павлюченко.

Євген Павлюковський: В Україні оголошено стратегію щодо реорганізації закладів інтернатного типу. Як відбувається цей процес?

Ольга Павлюченко: Важливо не тільки змінити вивіску, а змінити і внутрішній зміст закладу. Спеціальна освіта повністю має реорганізуватися, тому що в наш час є діти з дуже складними порушеннями розвитку. Наприклад, три роки тому були слухання у Верховній Раді. Прозвучав вираз, що у нас в Україні є епідемія аутизму. Це дуже складне порушення розвитку. Ні медицина, ні освіта, ні батьки не готові до вирішення цієї проблеми.