28–29 квітня 2020 року в межах курсів підвищення кваліфікації відбувся онлайн-семінар «Психологічна підтримка педагога, який працює в інклюзивному просторі. Дослідження внутрішньої феноменології» для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, педагогів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням Луганської області.
Захід провела Ірина Юдіна, методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
1. Шановні колеги! Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 19 травня о 10:00 відбудеться онлайн-семінар «Як організувати інклюзивне навчання в позашкіллі» для керівників і педагогів закладів позашкільної освіти, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. За результатами семінару учасники отримають сертифікати.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
22–24 квітня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Організація інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти» за запитом педагогічного колективу КЗ «Красноріченський ЗЗСО І–ІІІ ступенів» Красноріченської селищної ради Кремінського району.
Проводили захід завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО Ольга Коган і методисти центру Олена Манукян та Ірина Юдіна.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
16–17 квітня 2020 року педагоги Луганської області взяли участь у семінарі-практикумі «Сучасні технології виявлення в дитини схильності до порушень писемного мовлення», який відбувся в онлайн-режимі.
Навчання провела методист обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЛОІППО, тренер-педагог Олена Манукян.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 10 квітня 2020 року відбувся онлайн-семінар «Інвалідність у контексті інклюзивної освіти» для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. Проводила захід завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЛОІППО Ольга Коган.
Учасники семінару розглянули новий підхід до концептуалізації інвалідності й особливості використання в ньому МКФ (Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я); дізнались, як вищезазначена класифікація пов’язана з інклюзивною освітою, як можна застосовувати МКФ для забезпечення участі всіх дітей.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Дочірні категорії
Сторінка 8 із 31