22 травня 2020 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний онлайн-семінар «Особливості організації освітнього процесу здобувачів освіти, які мають затримку психічного розвитку» для педагогів закладів освіти з інклюзивним навчанням та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів.
Захід провели методисти обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЛОІППО Ірина Юдіна й Олена Манукян.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
19 травня 2020 року відповідно до плану роботи Луганського ОІППО відбувся обласний онлайн-семінар «Як організувати інклюзивне навчання в позашкіллі» для керівників і педагогів закладів позашкільної освіти, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогів закладів освіти з інклюзивним навчанням.
Захід провели: Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО; Ірина Юдіна й Олена Манукян, методисти центру.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
05–14 травня 2020 року в межах курсів підвищення кваліфікації відбувся онлайн-семінар «Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти» для практичних психологів, учителів-логопедів, учителів-дефектологів, педагогів, які працюють в інклюзивному просторі.
Захід провели: Ольга Коган, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО, Ірина Юдіна й Олена Манукян, методисти центру.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
06 травня 2020 року відбулась онлайн-нарада «Діяльність інклюзивно-ресурсного центру в умовах карантину», у якій узяли участь головний спеціаліст відділу дошкільної, інклюзивної та загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки Луганської ОДА Наталія Чумак, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО Ольга Коган, керівники міських / районних інклюзивно-ресурсних центрів Луганської області.
Під час заходу обговорювались такі питання: перспективи діяльності інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину та після його завершення, використання дистанційних технологій у роботі фахівців ІРЦ.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Дочірні категорії
Сторінка 7 із 31