Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 26 жовтня 2020 року в онлайн-форматі проводився курс за проблемою «Організація освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області.
З освітянами працювала завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Ольга Коган.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 22–23 жовтня 2020 року проводився курс за проблемою «Організація освітнього процесу в умовах інклюзії в ЗЗСО» для педагогів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Загальна кількість учасників – 61 особа.
Модераторами заходу виступили фахівці Комунальної установи «Лисичанський інклюзивно-ресурсний центр Лисичанської міської ради Луганської області»: практичний психолог Діана Лагутіна та вчитель-дефектолог Інна Деркунська.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Відповідно до плану роботи обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Луганського ОІППО 22 жовтня 2020 року відбувся обласний науково-практичний семінар «Особливості організації освітнього процесу здобувачів освіти, які мають порушення інтелектуального розвитку» для педагогів інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти та фахівців інклюзивно-ресурсних центрів. Загальна кількість учасників – 450 осіб.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
08–09 жовтня 2020 року в місті Краматорську відбувся тренінг «Роль громадських організацій у забезпеченні прав дітей» у межах проєкту «Інклюзивні послуги для всіх», що реалізується міжнародною гуманітарною організацією Save the Children у партнерстві з ГО «Донецька обласна організація осіб з інвалідністю» та Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України за фінансування Radio Aid (Швеція).
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 02 жовтня 2020 року в онлайн-режимі відбувся обласний семінар-тренінг «Система освітньої інтеграції дітей з ООП: досвід, проблеми, перспективи розвитку» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти області.
З освітянами працювали методисти кафедри педагогіки та психології Любов Галенко та Катерина Андреєва. Педагоги розглянули сутність і класифікацію психофізичних порушень у дітей дошкільного віку й опрацювали питання взаємодії педагогів з батьками в системі інклюзивної освіти.
- Деталі
- Категорія: Інклюзивна освіта
Дочірні категорії
Сторінка 4 із 31