17 жовтня 2018 року для вчителів хімії відбувся науково-практичний семінар «Методика проведення навчальних проектів природничо-краєзнавчого спрямування» в межах проекту професійного розвитку «Розвиток екологічної грамотності й навичок здорового життя учнів як ключової компетентності Нової української школи». Проект став актуальним та дієвим засобом розвитку методичної компетентності вчителів щодо формування в учнів знань з екологічної грамотності й навичок здорового життя, сприяв реалізації завдань сучасної парадигми екологічної освіти, яка має виробляти в учнів нові моделі поведінки в соціо-природному середовищі.
Любов Бондар, методист кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання Луганського ОІППО, ознайомила учасників проекту з поняттям екологічної грамотності особистості в сучасному суспільстві, методичними аспектами організації навчальної проектної діяльності екологічного спрямування. Особливу увагу методист приділила схемі захисту проектів учнями і критеріям оцінювання проектної діяльності.
Олександр Волошинов, учитель хімії та екології Лисичанського багатопрофільного ліцею, надав методики щодо організації експериментальних досліджень екологічного й здоров’язбережувального напряму під час викладання хімії, поділився власним досвідом роботи з організації експериментальних еколого-краєзнавчих досліджень.
Учасники проекту обговорили можливості шкільної хімічної освіти щодо розвитку екологічної грамотності й навичок здорового життя учнів як ключової компетентності Нової української школи.