Протягом листопада – грудня 2021 року в Луганському ОІППО відбулись 9 семінарів-тренінгів «Готовність педагога до роботи в умовах НУШ: сутність, структура, шляхи розвитку» для педагогічних працівників ЗЗСО, які забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Авторка освітньої програми семінару-тренінгу й модератор заходу – Наталія Ларіонова, доцент кафедри педагогіки та психології Луганського ОІППО, кандидат педагогічних наук, доцент.
Учасниками заходу стали 263 особи (директори, заступники директорів, учителі 5–11 класів, соціальні педагоги й практичні психологи), які доводили об’єктивну необхідність реформування ЗСО, дискутували з питань «НУШ – упровадити не можна зупинити! Де б ви поставили кому й чому?», «Що означає принцип дитиноцентризму і які шляхи його реалізації», «Освітня інклюзія: що це? аргументи “За!” й “Проти!”», «Будуємо педагогіку партнерства на раз-два-три!!! Чи – “Поверніть мені кермо влади!!!”?» тощо, здійснювали самодіагностику готовності до розбудови НУШ.
Фідбек довів, що семінар-тренінг забезпечив більш глибоке розуміння педагогами змісту моделі НУШ як основи для реформування ЗСО відповідно до сучасних соціокультурних умов, сприяв визначенню власної позиції в цьому процесі, усвідомленню об’єктивно необхідних самозмін і змісту побудови індивідуальної траєкторії подальшого особистісного та професійного самовдосконалення.