14 вересня 2017 року в Луганському ОІППО відбувся науково-практичний семінар «Веб-квест як технологія навчання біології та екології». У роботі семінару взяли участь керівники методичних об’єднань учителів біології.

Методист із біології ЛОІППО Надія Лисенко привітала учасників семінару, розповіла про реалізацію завдань Нової української школи в біологічній освіті, акцентувала увагу на модернізації змісту шкільної біолого-екологічної освіти та закликала вчителів до оновлення свого методичного арсеналу. У якості інноваційних методик було запропоноване ознайомлення з досвідом роботи вчителя біології Вишневської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Чмирівської сільської ради Старобільського району, переможниці конкурсу «Учитель року-2017» у номінації «Біологія» Світлани Бондар, яка розкрила сутність та компетентнісний потенціал Технології Web-quest. Учитель запропонувала присутнім стати учасниками майстер-класу «Методичні особливості використання технології Веб-квест у навчально-виховному процесі з біології (екології)».

Традиційно на початку нового навчального року в Луганському ОІППО відбувається низка обласних інструктивно-методичних заходів. 13 вересня 2017 р. методисти кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО організували та провели для керівників міських (районних) методичних об’єднань учителів іноземних мов семінар за актуальною темою «Інтенсифікація процесу навчання іноземних мов в контексті розбудови Нової української школи».

З вітальним словом до учасників звернулася завідувач кафедри Ірина Хайло, яка зазначила, що згідно з концепцією Нової української школи та відповідно до рекомендацій Європейського парламенту та Ради ЄС уміння спілкуватись іноземними мовами є однією з 10 ключових компетентностей, якими має володіти випускник школи.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 12 вересня 2017 року відбулась третя зустріч учасників проекту професійного розвитку «Формування фасилітативного керівника навчальних закладів».

Під час роботи за темою «Практика та можливості застосування методів фасилітації. Створення дизайну сесії» учасники групи відпрацьовували вивченні технології (Консенсус та Планування дій); розглядали змоги застосування методів фасилітації на реальних кейсах; із задоволенням ділились власним досвідом застосування вивчених методів на практиці; розглядали покрокове побудування дизайну сесії.

255 народних депутатів України у другому читанні підтримали новий Закон «Про освіту». Голосування відбулось 05 вересня 2017 року у Верховній Раді України.

«Цей Закон – базовий, його прийняття розблоковує можливості для подальшого реформування сфери освіти, прийняття Законів «Про загальну середню освіту», «Про професійну освіту», «Про освіту дорослих», також депутати муситимуть розглянути зміни до Закону «Про вищу освіту». Потрібно розуміти, що прийнятий сьогодні документ – це шанс для нашої системи освіти до змін, адже без нових можливостей, закладених у закон, розвиток був би неможливий. Однак, попереду багато копіткої роботи. Найважливіші механізми, такі як, наприклад, незалежна сертифікація для вчителів, потребують прийняття ще багатьох актів, в яких чітко будуть виписувати ці процедури. Ми маємо їх створити, це важка, але приємна робота – наш внесок в українську освіту та розвиток держави загалом», – зазначила міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

Найбільше новий Закон потрібен для впровадження масштабної реформи середньої освіти Нова українська школа.

Відповідно до плану роботи Луганського ОІППО 31 серпня 2017 року відбувся обласний інструктивно-методичний семінар «Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти Луганщини» для методистів методичних кабінетів (центрів) із дошкільної освіти Луганської області.

Захід пройшов під модеруванням методиста із дошкільної освіти Луганського ОІППО Наталії Чумак.

Ректор Луганського ОІППО Ірина Цимбал привітала колег з початком нового навчального року, зазначила, що забезпечення якісної та доступної дошкільної освіти, виховання здорової та компетентної особистості є пріоритетом у діяльності освітян Луганської області, а також наголосила, що в умовах освітньої реформи «Нова українська школа», яка здійснюється Міністерством освіти і науки України, важливим завданням є забезпечення наступності між ланками освіти. Гармонійний розвиток особистості в період дошкільного дитинства та старту шкільного життя – основа подальшого її успіху в умовах безперервної освіти впродовж дорослого життя.