Посібник складається з  двох частин:

Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина І. Дослідно-експериментальна робота навчальних закладів/ І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, Г. І. Савонова, І. Л. Голубенко. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 186 с.

Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: практичні досягнення. Частина ІІ. Педагогічні інновації в роботі навчальних закладів / І. І. Цимбал, А. О. Данильєв, О. В. Касьянова, І. Л. Голубенко, О. В. Савенкова. — Сєвєродонецьк : СПД Рєзніков В. С., 2015. — 198 с.         

Завантажити посібник можна за посиланнями: перша частина та друга частина.

1516 жовтня 2015 року в приміщенні Національної академії педагогічних наук України (м. Київ) відбулася VIII Міжнародна науково-практична конференція «Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави».

Метою конференції є визначення наукових основ та практичних способів розв’язання проблеми розпізнання, розвитку, супроводу та підтримки обдарованості в дітей і молоді, у тому числі формування в них успішних життєвих стратегій у сучасному соціумі; обмін досвідом з проблем роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

Ідею створення своєрідного духовно-культурного середовища навколо «Музею Ангелів» підтримали учасники спільного проекту «Культурний простір — місце для діалогу та взаєморозуміння»,  який  реалізується в  партнерстві Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Полтавської обласної організації Національної спілки письменників України, за підтримки Інституту міжнародної співпраці Асоціації народних університетів Німеччини (DVV International) та є частиною  міжнародного проекту «Від руйнування до творення. Шляхи примирення в українському суспільстві».

Детальніше за посиланням http://www.ednist.info/news/25628.  

 

 

Проект професійного розвитку для вчителів російської мови і літератури м. Лисичанська «Розвиток філологічної обдарованості школярів» впроваджувався у квітні – вересні 2015 року під керівництвом старшого викладача кафедри соціально-гуманітарних дисциплін та методики їх викладання ЛОІППО Лоповок В. Л.

На першому занятті-семінарі «Філологічна обдарованість школярів: суть, засоби діагностування» методист кафедри педагогіки та психології ЛОІППО Рачок О. Л. ознайомила учасників проекту з класифікацією видів філологічної обдарованості, з особливостями роботи вчителя з мотивованими та філологічно обдарованими учнями, а також із методиками їх діагностування.

У м. Сєвєродонецьку Луганської області 15 жовтня 2015 року був проведений перший етап проекту професійного розвитку «Реалізація завдань освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти». У проекті, який організувала кафедра педагогіки та психології Луганського ОІППО, взяли участь  керівники методичних об’єднань вихователів ДНЗ Луганської області.

Перший етап проекту був присвячений питанням організації роботи за освітніми лінями «Особистість дитини» та «Дитина в соціумі». Із педагогами працювали Наталія Чумак, методист кафедри педагогіки та психології з дошкільної освіти ЛОІППО, та Віта Байдик, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології ЛОІППО.