Згідно з Планом додаткових заходів щодо реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом» для педагогів та шкільних психологів закладів загальної середньої та професійно-технічної освіти Луганської області, розташованих у 0-5 км зоні біля контактної лінії (наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2017 року № 1220), у січні 2018 року продовжується проведення очних супервізійних зустрічей з учасниками тренінгу «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості в дітей у навчальному закладі».
Проект реалізується з вересня 2017 року відповідно до Меморандуму про співпрацю між Міністерством освіти і науки України та Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) у партнерстві з Національним університетом «Києво-Могилянська академія», Громадською організацією «Асоціація фахівців з розв’язання конфліктів та соціальної і психологічної підтримки «Слова допомагають». 125 педагогів з 29 базових навчальних закладів Луганської області, розташованих у 0-5 км зоні біля контактної лінії в жовтні 2017 року пройшли навчання на тренінгу з надання психосоціальної підтримки дітям та педагогам.
Надання психосоціальної підтримки дітям, які постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні, є першочерговим завданням психологічної служби системи освіти. Результати реалізації проекту демонструють, що підтримка на базі навчальних закладів відіграє ключову роль у задоволенні психосоціальних потреб дітей і забезпеченні їх ефективного навчання. Важливою у цих процесах є роль учителів і керівників шкіл, які покликані перетворити сучасну школу на школу, дружню до дитини, створити середовище партнерства між учнем, учителем та батьками, де учень матиме всі можливості для всебічного розвитку його потенціалу.
Завдяки тренінгам та проведенням супервізійних зустрічей з тренерами-психотерапевтами, педагоги мають нагоду навчитися позитивно спілкуватись, обговорювати власні почуття, бути спокійнішими, уникати «професійного вигорання», поводитися менш авторитарно, співпереживати та підтримувати дітей.