Надання психосоціальної підтримки дітям, які постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні, є першочерговим завданням сучасної психологічної служби. Саме діти зазнають значних складностей соціального й психоемоційного характеру, пов’язаних зі стресовою ситуацією, зміною середовища проживання та звичного кола спілкування, які спричинені війною.

Метод Expressive Sandwork (експресивна робота з піском) - це метод психосоціальної підтримки дітей від 6 до 14 років, що успішно впроваджений та розвивається в різноманітних умовах, у громадських і приватних установах в усьому світі. Цей метод є недирективним, ненасильницьким, невербальним, міжкультурним, ресурс-орієнтованим. У його основі - вільна символічна гра, що дозволяє працювати з широким спектром дитячих проблем і потреб. У проектах з Expressive Sandwork з дітьми працюють виключно волонтери.

Expressive Sandwork грунтується на теоретичних розробках К. Г. Юнга та є адаптацією «Техніки Світу» (World Technique) Маргарет Ловенфельд і пісочної терапії Дори Калф. Він призначений для використання під час надзвичайних ситуацій, стихійних лих та інших катастроф, та забезпечує довгострокову інтервенцію в уразливих спільнотах. В Україні партнером проекту є Центр психосоціальної реабілітації Національного університету «Києво-Могилянська академія».

З 29 жовтня 2017 року в Попаснянському Центрі реабілітації дітей з інвалідністю «Лелека» розпочалися заняття з навчання цьому методу психологів, які працюють у мм. Рубіжному, Сєвєродонецьку, Щасті та смт. Попасній. Кожну суботу психологи-практики навчалися проводити психотерапевтичні заняття, щоб допомогти дітям упоратися зі своїми проблемами та краще зрозуміти себе. Такі заняття розпочали вже психологи-волонтери смт. Попасної та м. Рубіжного.

Завідувач обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Віта Байдик 3 лютого 2018 року відвідала Попаснянський Центр реабілітації дітей з інвалідністю «Лелека», де спілкувалася з тренерами та учасниками проекту. Як зауважили учасники зустрічі, цей цікавий інноваційний метод здоров’язбережувальної технології стане ще одним вкладом у скарбничку психосоціальної допомоги, який дозволить розкрити індивідуальність кожної дитини, розв’язати її психологічні проблеми, стабілізувати емоційний стан, розвинути здатність усвідомити свої бажання і знаходити можливість їх реалізації.